קונטרם תפעיל שטח אחסון בעורף נמל חיפה

החברה, אשר זכתה במכרז חנ״י בחוף שמן לתקופה של 15 שנה, תפעיל שטח אחסון של 64 דונם במיקום אסטרטגי. איציק ישראל, מנהל פעילות קונטרם בצפון: ״לרגל הפתיחה החלטנו להציע מחירים תחרותיים ללקוחות״


09:59 ,18.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת קונטרם בבעלות גולד בונד החלה להפעיל שטח אחסנה חופשית בחוף שמן הממוקם  בעורף נמל חיפה. השטח, המשתרע על פני 64 דונם, נמצא ברשות החברה לאחר שזכתה בחודש מאי האחרון במכרז של חנ״י לתקופה של 15 שנה. קונטרם, אשר הינה חברת בת של גולד בונד, מתמחה באחסנה, בשינוע ובמתן פתרונות לוגיסטיים לכל סוגי המטענים והמכולות וברשותה צי משאיות המעניק שירותי הובלת מכולות ומטענים. זכייתה זו של קונטרם במכרז חנ״י מהווה הצהרת כוונות מטעם החברה לגבי מחויבותה לפעילות בצפון.

 

איציק ישראל, מנהל פעילות קונטרם בצפון, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי החברה עוסקת כרגע בשטח בפעילות חופשית המתבטאת בריקון מכולות יבוא, המכלת והובלת מכולות, אחסנת מכולות יבשות, אחסנת מכולות בקירור ומטעני יבוא, וכי יש תכניות להפוך בעתיד חלק מהמתחם למחסן רשוי. ״מדובר בשטח גדול מאוד שהוכשר לפעילות לוגיסטית עם המון פוטנציאל. המיקום שלנו הוא אסטרטגי״.

 

לדברי ישראל, מסוף האחסון החדש של קונטרם בעורף נמל חיפה יהווה פתרון אחסון משלים ללקוחות החברה שמשתמשים בשירותי החברה באשדוד ויגדיל את הכיסוי הגיאוגרפי של החברה ברחבי המדינה. הוא הוסיף כי פעילות נמל המפרץ שצפויה להתחיל בשנת 2021 היוותה גם היא סיבה משמעותית לבחירה בשטח בחוף שמן. נזכיר עוד כי חברת גולד בונד הינה שותפה בחברת מספנות ישראל הנמצא בסמוך לאזור ומהווה לקוח טבעי של שטח האחסון.

 

איציק ישראל, מנהל פעילות צפון בקונטרם, הוסיף כי ״לרגל הפתיחה החלטנו להציע מחירים תחרותיים ללקוחות על מנת לחשוף את הלקוחות לשירות החדש בצפון״.

 

חברת קונטרם נחשבת לאחת החברות הבולטות בארץ בתחום הטיפול במכולות כולל אחסון, שינוע, הפצה, ריקון והמכלה ושירותי ערך מוסף, ורמת השירות הגבוהה שהיא מעניקה ללקוחותיה ידועה ברבים.