רב ערוצי, כסף גלובלי

דוח של ענקית השילוח DHL עומד על השינויים הצפויים, הטרנדים החדשים והפתרונות בעולם הלוגיסטיקה


11:18 ,22.05.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

לדברי ענקית השילוח DHL, שוק הלוגיסטיקה עובר שינויים מהירים ומרחיקי לכת, המאמצים טכנולוגיה שתוביל לקמעונות רב-ערוצית וכן למכירות מוקדמות.

 

DHL זיהתה טרנדים חדשים והזדמנויות בטווחים הקצרים והארוכים עבור שוק הלוגיסטיקה באירופה. הדוח עומד גם על מספר בעיות בהן ייתקלו אנשי הלוגיסטיקה ובפתרונות אפשריים.

 

הפתרון של DHL היה ליצור רדאר לוגיסטיקה, מכשיר שאמור לספק פתרונות יצירתיים.

 

אחד הפתרונות עליהם מסתכלים אנשי DHL הוא לוגיסטיקה רב-ערוצית, עם פתרונות מכירה וקנייה און ואוף ליין עבור תכנים אישיים דרך המדיה החברתית והמכשירים הסלולריים.

 

מערכות המידע ידעו לנתח את רצונותיו של לקוח הקצה, את היסטוריית הרכישות שלו ואת ההעדפות שלו, ובכך לספק לחברות מידע מוקדם, שיקל עליהם את הגישה ללקוח.

 

בנוסף מדבר הדוח של DHL על אפשרות תשלום גלובלית, התומכת בכל אמצעי שיחליף תשלום שאינו כסף, כגון תוכניות נוסע מתמיד, או דקות שיחה בטלפון הסלולרי.