רמי מרום מונה למנכ"ל אבי-עד שירותים לוגיסטיים

מרום, לשעבר סמנכ"ל בקאל, יחליף בתפקיד את אבי כהן, שיהפוך ליו"ר פעיל של החברה שפועלת תחומי השילוח הבינלאומי, עמילות מכס, לוגיסטיקה ואיחסון


11:19 ,28.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

רמי מרום מונה למנכ"ל חברת אבי-עד שירותים לוגיסטיים.

 

מרום ייכנס לתפקיד בתחילת שנת 2016 ויחליף את אבי כהן, שיהפוך להיות יו"ר פעיל בחברה.

 

מרום (45), הינו בעל ניסיון ניהולי-גלובלי רב. בין השאר, כיהן עד לאחרונה כ- COO בקאל וכדירקטור בסוויספורט ישראל ובלאקס (מסוף המטענים של קאל בליאז'). מרום הינו בוגר תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה.

 

כהן: "אני מברך את רמי על הצטרפותו אלינו כמנכ"ל אבי-עד שירותים לוגיסטיים. לרמי רקורד מרשים וניסיון ניהולי רב, ואני בטוח כי יביא עמו רוח חדשה ותנופה שתוביל את החברה קדימה. כי הצטרפותו של מרום מהווה חיזוק חשוב לחברה. בבחירתו הושם דגש על אדם שיהיה בעל תכונות, יכולות וניסיון שידרשו למנכ"ל שיוביל את החברה בשנים הקרובות".

 

אבי-עד שירותים לוגיסטיים הוקמה בשנת 1988 על ידי אבי כהן ויואב אלי והיא פועלת במספר תחומים שונים הנושקים זה לזה ומשלימים אחד את השני: שילוח בינלאומי, עמילות מכס, לוגיסטיקה ושירותי איחסון שריכוזם יחד מאפשר פתרון שלם במקום אחד. לחברה יש שותפות עסקית עםHellmann Worldwide Logistics , שהינה רשת גלובלית בתחום השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה, המאפשרת לאבי-עד גישה ותשתית בינלאומית לכל ומכל נמל אווירי וימי בעולם.