אושר: גולד בונד תקים מרכז אי-קומרס בהשקעה של 30 מיליון שקל

החברה, אשר הודיעה על כוונתה להיכנס לתחום האי-קומרס לפני כשנה, תשתמש בכספים לטובת רכישת חומרה, הכשרת השטחים וברכישת ציוד טכנולוגי רובוטי ומחשובי מספקים בינלאומיים. המרכז צפוי להתחיל פעילותו לקראת סוף 2019


14:45 ,06.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת גולד בונד אישר בתחילת החודש את התכנית העסקית של הנהלת החברה העוסקת בהקמת פרויקט אי-קומרס רובוטי במבנה החברה באשדוד.

 

החברה תשקיע כ-30 מיליון שקל בפרויקט לטובת רכישת חומרה, הכשרת השטחים וברכישת ציוד טכנולוגי רובוטי ומחשובי מספקים בינלאומיים. המתקן החדש יתופעל ממבנה קיים בבעלות החברה באשדוד בשטח של 20,000 מ״ר, מתוכו המרכז החדש ינצל בשלב הראשון כ-7,000 מ״ר.

 

מחברת גולד בונד נמסר כי מעריכה שהפעילות התפעולית בפרויקט זה תחל לקראת סוף שנת 2019.

 

נזכיר כי פרסום ראשוני בנושא זה נעשה בנובמבר אשתקד בהמשך לפרסום הדוחות הכספיים של החברה בהם ציינה כי היא בוחנת כניסה לתחום פעילות המסחר המקוון אי-קומרס, באמצעות הקמת מרכז לוגיסטי-רובוטי בשטח המצוי בהחזקתה באשדוד. החברה ציינה אזי כי בכוונתה לספק שירותי לוגיסטיקה, שירותי לוגיסטיקה צד שלישי (TPL) וכי בכוונתה להפעיל במרכז הלוגיסטי שירותי קליטה, מיון, אריזה ומשלוח של מוצרים שונים כשירות לחברות אי-קומרס או גופים דומים.

 

מחברת יחסי הציבור של גולד בונד נמסר אז כי בכוונתה להקים מרכז לוגיסטי למסחר מקוון באשדוד, וכי המרכז החדשני יהיה מרכז רובוטי למיון ומשלוח של מוצרים מישראל ומחו״ל.