קרגו אמרפורד השיקה את פעילות המרלו״ג במודיעין

המרכז הלוגיסטי החדש של קרגו אמרפורד, בגודל 26 אלף מ״ר, מאפשר לחברה יכולות משודרגות של שינוע, פריקה וטעינה מ-52 עמדות שונות. יוחנן פלץ: ״מרכז לוגיסטי ייחודי המאפשר לספק שירותי מיקור חוץ לעולמות ה B2B וה-B2C באותו מתחם תחת אותה שדרה ניהולית״


12:48 ,24.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

קרגו אמרפורד, חברת השילוח והלוגיסטיקה הישראלית, חנכה ביום חמישי האחרון את המרכז הלוגיסטי החדש שהקימה במודיעין בטקס קביעת מזוזה. את המזוזה קבע כמיטב המסורת דני גולן, ידיד ותיק של החברה מיום היווסדה.

 

המרכז הלוגיסטי החדש של קרגו אמרפורד, בגודל 26 אלף מ״ר, מאפשר לחברה יכולות משודרגות של שינוע, פריקה וטעינה מ-52 שערים שונים, והוא נבנה על בסיס הניסיון הרב שנצבר בחברה לאורך עשרות שנות פעילותה בישראל, וכן מהניסיון של שותפתה הבין לאומית - חברת CEVA. החברה ניצלה את תוואי השטח ובנתה מרלו״ג עם שלושה מחסנים בעלי גבהים שונים כאשר הגבוה שבהם מגיע ל-20 מטר גובה. במקביל הטמיעה החברה במרלו״ג החדש תוכנת WMS מתקדמת המאפשרת את ניהול המחסן והליקוט בהתאמה לצרכי הלקוח, ניהול רכבי ההפצה, ניהול מערך של פעילות האי-קומרס וניהול ובקרה של פעילות ההפצה עד בית הלקוח (פעילות ה-״לאסט מייל״).

 

המרלו״ג החדש החל את פעילותו בפיילוט מיד לאחר טקס קביעת המזוזה - פיילוט שנערך עם יבואנית אופנה מוכרת וגדולה. הפעלתו המלאה של המרכז הלוגיסטי החדש צפויה במהלך רבעון ראשון  2019. משרדי החברה החדשים ימוקמו אף הם בסמוך למרלו״ג במודיעין, אולם הם יאוישו רק לקראת חודש אפריל הקרוב.

 

יוחנן פלץ, יו״ר קבוצת קרגו אמרפורד, אמר במהלך טקס קביעת המזוזה כי ״הייתה לנו זכות גדולה להכיר במהלך הפעילות העסקית שלנו אנשים נפלאים - גם שותפים עסקיים וגם יועצים עסקיים שעזרו לנו ותמכו בנו כך שייצא לנו מוצר מדהים בדמות המרכז הלוגיסטי של העתיד״.

 

פלץ סיפר לנוכחים שהגיעו לטקס, בהם שותפים עסקיים, מכרים וקרובי משפחה, כי המרכז הלוגיסטי החדש מורכב משלושה מחסנים עיקריים כאשר אחד מהם יוקדש כולו לפעילות האי-קומרס ויטפל במשלוחים ברמת הפריט הבודד, קרי, ליקוט קליטה אריזה והפצה של פריט בודד. שני המחסנים האחרים יקלטו ויפיצו ברמת המשטחים והקרטונים. פלץ הוסיף כי במרלו״ג החדש פועלות מלגזות ייחודיות מנותבות WMS המסוגלות להגיע עד לגובה של    17.8 מטר. המשאיות שמגיעות למרלו״ג יכולות להיקלט באחד מ-52 השערים הקיימים במרלו״ג, קרי, במקום ניתן לקלוט ולהטעין 52 משאיות בו זמנית.  

 

פלץ הוסיף כי ״מדובר במרכז לוגיסטי ייחודי המאפשר לספק שירותי מיקור חוץ ולשרת את שני עולמות ה-B2B וה-C2B באותו מתחם תחת אותה שדרה ניהולית״.

 

נציין כי החל מינואר 2017 פועלת קרגו אמרפורד בשת״פ עם חברת הסחר המקוון AZRIELI.com. קרגו אמרפורד אף הקימה ביוני השנה חברה בשם E-Cargo שכל פעילותה מוקדשת לסחר המקוון (E-Commerce).

 

אלי מלניק וערן פלץ, מנכ״לים משותפים של קרגו אמרפורד, ציינו כי השקתו של המרכז הלוגיסטי המתקדם יחד עם יכולות המתקדמות בשילוח הבינ״ל, עמילות המכס וההובלה היבשתית יאפשרו לחברה לעמוד בסטנדרטים הבינ״ל הגבוהים ביותר ובקיצור זמני האספקה ללקוחות החברה, זאת בהתאם למגמות הבינ״ל המתפתחות.