Cooper Gay תספק ביטוח לעמילי מכס ומשלחים בישראל

חברת הברוקרים המיוצגת בישראל על ידי סוכנות לביטוח נינוה נכנסת לתחום הביטוח הימי והאווירי בארץ ותעניק מגוון כיסויים ותשווק פוליסות של אחריות מקצועית לחברות עמילות מכס ומשלחים


00:00 ,27.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

 Cooper Gayחברת הברוקרים הפרטית מהגדולות בעולם, ואחת מארבע החברות המובילות בסינדיקט LLOYDS נכנסת לתחום הביטוח הימי והאווירי בישראל.

סוכנות לביטוח נינוה, המייצגת את Cooper Gay בישראל מסרה כי, החברה המעניקה גישה ישירה לשוק הביטוח האירופי והעולמי תספק את כל מגוון הכיסויים הדרושים בשוק ובנוסף תשווק פוליסות של אחריות מקצועית לחברות עמילות מכס ומשלחים.

עוד נמסר כי, Cooper Gay החליטה לאחרונה לתת דגש מיוחד לפעילות זו בישראל, בנוסף לשאר השירותים שמעניקה החברה בארץ במהלך שלושת השנים האחרונות, וביניהם ביטוח אוניות.Cooper Gay  מעבירה מעל מיליארד דולר פרמיה בשנה בתחום הביטוח הימי והאווירי. לדעת המחלקה הימית של החברה בלונדון, היתרון של החברה היא הכיסויים היציבים שהיא מעניקה ועל כן חברות שיעבדו איתה יכולות לקבל תעריפים יותר טובים ומבני כיסוי יותר טובים מפני שחלק מהכיסויים החברה מחזיקה באישור המבטחים על בסיס שנתי.

עוד צוין כי, Cooper Gay היא אחת החברות הוותיקות בתחום עם ניסיון של מעל 90 שנים. את הפעילות בישראלמייצגת סוכנות נינוה שהיא אחת הסוכנויות הוותיקות בארץ עם מעל 45 שנים בתחום הביטוח. ל- Cooper Gay 52 סניפים ברחבי העולם.