DSV רוכשת את UTi Worldwide

סכום הרכישה מוערך ב-1.35 מיליארד דולר. הקבוצה הדנית מעסיקה כ-22 אלף עובדים ב-70 מדינות ומספקת בעיקר שירותי הובלה ופתרונות לוגיסטיים


12:00 ,11.10.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת המנהלים של קבוצת DSV ו-UTi העולמית חתמו על זכרון דברים לרכישת UTi Worldwide. סיכום העסקה צפוי להתבצע ברבעון הראשון של 2016.

 

סכום הרכישה לא פורסם, אולם על פי פרסומים שונים הוא עומד על 1.35 מיליארד דולר.

 

יו"ר דירקטורין קבוצת DSV קורט ק. לרסן: "עונג גדול עבורי להודיע על הצעד הראשון בדרך למיזוג DSV עם UTi. שתי הקבוצות משלימות אחת את השנייה מבחינת הפעילות העסקית והפרישה הגיאוגרפית. ביחד נהיה אפילו חזקים יותר ונוכל למצות את הסינרגיה העסקית ולהיות בעלי פרישה גלובלית רחבה ביותר. אנו מצפים לקבל את העמיתים שלנו מ-UTi לתוך DSV".

 

ב-2014 דיווחה UTI, המעסיקה 21 אלף עובדים ב-58 מדינות, עם הכנסות של 3.9 מיליארד דולר.

 

יו"ר דירקטוריון UTi רוג'ר מקפארלן: "אנו פועלים בתעשייה שבה גודל הולך וגדל הינו קריטי. איחוד כוחות עם DSV יעניק ערך גדול יותר ללקוחותינו ועבור האפשרויות העתידיות, בעוד הוא מהווה הזדמנות אטרקטיבית עבור בעלי המניות שלנו. כתוצאה, מועצת המנהלים של UTi אישרה בצורה גורפת את ההסכם עם DSV".

 

קבוצת DSV היא חברת הובלה ימית, יבשתית ואווירית, המציעה גם שירותים לוגיסטיים, שנוסדה בדנמרק בשנת 1976. מאז היווסדה צמחה החברה במהירות, בעיקר על ידי רכישה של חברות מתחרות. החברה מעסיקה כ-22 אלף עובדים ופעילה ב-70 מדינות ברחבי העולם.

 

טרם ידוע איך, והאם, תשפיע הרכישה על פעילות UTi ישראל.