UTi Worldwide מציגה רבעון פיסקאלי שני טוב במיוחד

UTi Worldwide רשמה רווח נקי של 22.9 מליוני דולרים ברבעון הפיסקלי שהסתיים ב- 31 ביולי. ענקית הלוגיסטיקה רשמה גידול מרשים גם במחזורי המכירות בשילוח הימי והאווירי


00:00 ,07.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הלוגיסטיקה UTi Worldwide מסיימת את הרבעון הפיסקאלי השני עם תוצאות טובות במיוחד. עפ"י הפרסומים, את הרבעון הפיסקאלי שהסתיים ב-31 ביולי, סיימה UTi עם מחזור מכירות שהסתכם לכדי 1.3 מיליארד דולרים - גידול של 13% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.את הרבעון סיימה UTi Worldwide ברווח נקי של 22.9 מליוני דולרים. 

נציין כי החברה דיווחה על גידול בכל תחומי הפעילות, על מגזריה השונים ובמיוחד בלוגיסטיקה החוזית, שם הגידול עמד של 18.7% והסתכם לכדי 212 מליוני דולרים.

מחזור המכירות בשילוח האווירי של UTi עלה ב- 11% לכדי 465 מליוני דולרים ואילו בשילוח הימי נרשם גידול של 5.2% לכדי 320.7 מליוני דולרים. עוד עולה כי ברבעון זה חל גידול של 2% בנפח הקיבולת בשילוח הימי ואילו בשילוח האווירי רשמה החברה ירידה של 2% בנפח המטען המוטס. זאת כאמור בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

עוד עולה כי בשילוח האווירי גדל הרווח הנקי לקילו מטען ב- 22%, בעוד הרווח הנקי לכל TEU בשילוח הימי גדל ב- 13% ברבעון זה, בהשוואה לזה בשנה שעברה.

מנכ"ל UTi Worldwide אריק קירשנר, התייחס לנתונים וציין שכפי שניכר בנתוני החברה ברבעון זה, החברה רשמה הצלחה בהגדלת המחזורים וההכנסות אל מול היכולת לצמצם הוצאות. קירשנר צופה המשך למגמה החיובית של UTi גם בעתיד.

נציין כי UTi ישראל, השלוחה בישראל של ענקית הלוגיסטיקה מארה"ב, מרחיבה את שירותיה השונים. כך עולה מראיון מיוחד שקיימה לאחרונה מערכת PORT2PORT עם מוטי לוין מנכ"ל UTi ישראל. הראיון המלא יפורסם בקרוב.