אוברסיז קומרס: רווח נקי בחציון של 11.8 מיליון שקל

ירידה לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה הרווח הנקי הגיע ל-13 מיליון שקל. החברה מדווחת על הפסד של 2.2 מיליון שקל בגאנה וזאת בשל תקופת ההרצה של מחסן הערובה בקירור


12:31 ,22.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אוברסיז קומרס אשר עוסקת בתחום מסופי המכולות והמטענים הרשויים, וכן מעניקה שירותים לוגיסטיים כוללים מדווחת היום על הנתונים הכספיים עבור החציון הראשון של שנת 2018. מהדוחות עולה כי הכנסות החברה מפעילות FCL עבור החציון הראשון עמדו על 72.5 מיליון שקל, הכנסות החברה מפעילות LCL עמדו על 21.7 מיליון שקל – נתונים אשר דומים מאוד להכנסות בחציון המקביל אשתקד, אולם בתחום השירותים הלוגיסטיים החברה מדווחת על עלייה בהיקפי הפעילות וכן על הכנסה של 65.7 מיליון שקל לעומת 55.9 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. 

 

החברה מדווחת כי הרווח הנקי של החברה עמד על 11.8 מיליון שקל בחציון הראשון – ירידה לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה הרווח הנקי הגיע ל-13 מיליון שקל. בנטרול השפעת ההפסד בגאנה, בסך של 2.2 מיליון שקל במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה, הנובע, לטעת החברה, בשל תקופת ההרצה של מחסן הערובה בקירור, חל גידול של כ-1 מיליון שקל. 

 

נזכיר כי במרץ השנה החברה החלה לפעול לטובת הקמת חברת הפצה בשותפות עם חברת ליעד לוגיסטיקה, וכיום היא פועלת להעביר את כלל פעילות ההפצה לחברה החדשה. בנוסף, החברה החליטה על כניסה לתחום המסחר המקוון (אי-קומרס). זאת, בין היתר, באמצעות התקשרות עם חברת אקסלוט אשר פיתחה מערכת טכנולוגית מקצה לקצה בתחום זה, ומתמחה באספקת שירותים לוגיסטיים בין מדינות לאורך השרשרת הלוגיסטית של הסחר המקוון. כמו כן, החברה הודיעה לאחרונה על כוונתה לרכוש בעלות בחברת מכולנוע תובלה.