אוולין כהן פורשת מאף סי תובלה בינלאומית

"לאחר תקופה של התלבטויות החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל אף סי תובלה בינלאומית בראשון לינואר 2012". במקומה ימונה רפי רוזליס ולצידו יישארו חברי ההנהלה הנוכחיים וביניהם חברי ההנהלה הבכירה מרים צור ואורי סירקיס


00:00 ,17.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

אוולין כהן, מנהלת אף סי תובלה בינלאומית מזה תשע שנים, מסיימת את תפקידה בסוף השנה הנוכחית ובמקומה ימונה רפי רוזליס שיתפקד כמנהל החברה החל בינואר הקרוב. אוולין כהן מסרה כי "לאחר תקופה של התלבטויות החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל אף סי תובלה בינלאומית בראשון לינואר 2012".

כהן ציינה כי ניהלה את החברה תקופה ארוכה ומשמעותית לכל הדעות וכי כעת הגיע הרגע להמשיך הלאה: "תקופה זו מצטרפת לתקופה ארוכה אף יותר שקדמה לה ובמהלכה ניהלתי חלקים שונים באף סי תובלה בינלאומית עוד בתקופות שפעילות השילוח היתה חלק מפליינג קרגו בע"מ."

כהן שליוותה את החברה עשרים וארבע שנים מודיעה כי תמשיך ללוות את החברה בשנת 2012 "כדי לסייע בהעברת שרביט הניהול להנהלה החזקה שמנהלת היום את החברה ותמשיך במלאכה".

כהן מוסיפה כי במקביל תמלא תפקיד בהנהלת DHL DGF EMEA ובמסגרתו תמשיך לפתח את הפעילות העסקית לישראל וממנה.

כאמור, את מקומה ימלא רפי רוזליס שמנהל היום את הייבוא האווירי. לצידו יישארו חברי ההנהלה הנוכחיים וביניהם חברי ההנהלה הבכירה מרים צור ואורי סירקיס.

כהן ביקשה לאחל "הצלחה רבה לרפי , לחברי ההנהלה ולחברה כולה ובטוחה שהיא תמשיך בנתיב המוצלח שבו היא צועדת כבר למעלה משני עשורים."