אמיר שני נבחר לכהונה נוספת כיו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל

שני נבחר במסגרת אסיפה כללית שקיים הארגון בהשתתפות למעלה מ-50 נציגים. בפגישה התארח אבי ארדיטי אשר עדכן אודות כניסתה הצפויה של מערכת "שער עולמי"


10:31 ,28.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

אמיר שני, בעלים ומנכ"ל קבוצת עמית עמילות מכס ותחבורה וסגן נשיא לשכת המסחר, נבחר פה אחד לכהונה נוספת בתפקיד יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים בינלאומיים הפועל באיגוד לשכות המסחר.

 

כמו כן, נבחרו להנהלת הארגון: מיכאל מוגרבי – מנכ"ל פלטרנספורט בע"מ, שי רוטברד – מנכ"ל פלסקוב לוגיסטיקה בע"מ, אלי מלניק – מנכ"ל משותף קרגו אמרפורד בע"מ, גדעון רצר – מנהל תחום מכס אוריין ש.מ בע"מ, חיים שמעוני – מנהל תחום מכס די.אס.וי. אייר אנד סי בע"מ.

 

שני נבחר במסגרת אסיפה כללית שקיים הארגון בהשתתפות למעלה מ-50 נציגי התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין לאומיים המובילים בישראל, והצוות הבכיר של איגוד לשכות המסחר בראשות הנשיא עו"ד אוריאל לין.

 

באסיפה התארח גם אבי ארדיטי, ראש מינהל המכס ברשות המסים. ארדיטי עדכן את המשתתפים אודות כניסתה הצפויה של מערכת "שער עולמי", ההסדרים החדשים מול הרשות הפלסטינית, היערכות לתחום ה-e-commerce, שצפוי להפוך לכ-20% מהתמ"ג ואודות שיתוף הפעולה המתמשך עם רשויות החוק האמריקאיות בתחום הרישום הפלילי.

 

עוד התארח יעקב וכטל, הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, אשר סקר בפני חברי הארגון את השינויים הצפויים בנושא התקינה, עם ביטול מעמד המונופול של מכון התקנים הישראלי.

 

ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין לאומיים באיגוד לשכות המסחר, הינו הארגון היציג הגדול בישראל של קהיליית סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים. הארגון מונה כ-50 חברות מהמובילות בענף השילוח ועמילות המכס בישראל, באמצעותן מנותבת, בשלביה השונים, כ-85% מכלל פעילות סחר החוץ של ישראל. הארגון פועל כגוף המייצג את הענף מול רשויות ומוסדות ממשלתיים ובקרב קהילת אנשי העסקים, ביניהם - המכס וגוביו, רשות שדות התעופה, רשות הנמלים, חברות התעופה וחברות הספנות, ופועל להגברת המודעות של העוסקים בסחר חוץ בנושא לוגיסטיקה, ניהול שרשרת האספקה, עמילות מכס ושילוח בינלאומי.