גרוסמן: לקיים בישראל כנס מדינות המזרח התיכון ואפריקה של FIATA

עו"ד שמואל גרוסמן, שהוזמן להרצות במסגרת הכנס השנתי של FIATA בנושא הרפורמה בנמלי ישראל, העלה הצעה בכנס לקיים בארץ את אחד הכנסים הבאים של מדינות המזרח התיכון ואפריקה במסגרת FIATA


00:00 ,23.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת הכנס השנתי של FIATA, הפדרציה העולמית של המשלחים הבינלאומיים, שהתקיים בסוף השבוע האחרון בציריך, הרצה עו"ד שמואל גרוסמן, היועץ המשפטי של ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, בפני חברי הוועדה המשפטית של הארגון על הרפורמה בנמלי ישראל ומערכת סחר החוץ החדשה.

עו"ד גרוסמן מסר כי הוא העלה בכנס הצעה לקיים בישראל את אחד הכנסים הבאים של מדינות המזרח התיכון ואפריקה הפועלות במסגרת FIATA. הכנס האזורי הקרוב מתוכנן להתקיים בחודש יוני בקטאר.

בישיבה בה הרצה עו"ד גרוסמן, נדונו, בין היתר, הוראות רגולציה המתייחסות לבטיחות מטענים, יישום הסנקציות נגד איראן וחידושים משפטיים בנושאי השילוח הבינלאומי.

עוד מסר גרוסמן כי, כנס FIATA השנתי יתקיים בחודש ספטמבר הקרוב בקהיר. יו"ר המשלחת המצרית הצהיר כי מצרים ערוכה לקדם את באי הכנס והמצב הפוליטי לא ישפיע על קיומו.

בשיחה שקיים עו"ד גרוסמן עם המשלחת המצרית, הוזמן ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים בישראל לקחת חלק בכנס קהיר והובטח לו כי המשלחת הישראלית תתקבל בברכה.