דואר ישראל: 500 טון חבילות בשבועיים הראשונים של נובמבר

חברת דואר ישראל מדווחת על שיא חדש וצופה כי במהלך נובמבר כולו ינחתו בישראל כ-7 מיליון חבילות במשקל כולל של כ-1,350 טון. זוהי השנה השלישית ברציפות בה נשברים שיאי ההזמנות בנובמבר


10:41 ,20.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

בחודש נובמבר נשבר שיא הזמנות חדש בהזמנת חבילות מחו"ל, כך עולה מנתוני דואר ישראל. עד למחצית החודש נכנסו לישראל כ-500 טון חבילות, כאשר לקראת סוף השבוע הקרוב צפויים להגיע לישראל משלוחי יום הרווקים הסיני. זו השנה השלישית ברציפות בה נשברים שיאי הזמנות בנובמבר בעקבות יום הרווקים הסיני.

 

"לקראת הבלאק פריידי שיחול ביום שישי הבא והסייבר מאנדיי שיחול ביום שני אחריו, אנו מעריכים כי קצב הגידול בהזמנות ימשך" אומר חיים מזעקי, סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל, "לאור הגידול במחצית הראשונה של נובמבר עדכנו את התחזיות, כאשר בחודש נובמבר צפויות להיכנס לארץ, למעלה מ-7 מיליון חבילות, במשקל מעל 1,300 טון, לעומת ממוצע של כ-3.5 מיליון חבילות בחודש רגיל, והמגמה תימשך גם בחודש דצמבר, נערכנו מבעוד מועד באמצעות תגבור כוח האדם במיון החבילות ,והכפלת המשמרות במרכז הסחר המקוון במודיעין, שערוך למיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה ל-1,100 יחידות ברחבי הארץ. אנו מציעים כיום 420 מרכזי מסירת חבילות עם שותפים אסטרטגיים מובילים, זאת בנוסף ל-700 יחידות הדואר הקיימות ברחבי הארץ, ובנוסף נפתחו מרכזי מסירה זמניים לתקופה זו של שיאי המכירות ברבעון הרביעי של השנה".

 

בדואר ישראל מציינים כי לצד הזינוק בהזמנות מסין, ניתן להבחין גם בגידול משמעותי בהזמנות מאירופה בכלל ומאתר NEXT הבריטי בפרט, עמו עברה החברה לשיטת שילוח אקספרס, המבטיחה הגעה של החבילות עד 5 ימי עסקים, מה שהגביר משמעותית את כמות ההזמנות מאתר זה.

 

בנוסף בדואר ישראל מעריכים כי בישראל יש כ-250 אלף בעלי עסקים קטנים ובינוניים המייצאים מוצרים לחו"ל, באמצעות חנויות בפלטפורמות הסחר המקוון כמו עלי אקספרס, ebay ועוד. בחודש נובמבר צפוי לפי הערכות דואר ישראל גידול של כ-20% בפעילות הייצוא מהארץ מול חודש רגיל, בעיקר לקראת חגי הקניות הבינלאומיים והכריסמס.