חברי הנהלת מעין השתתפו בכנס של Globelink CWT בסין

חברי הנהלת מעין השתתפו בכנס השנתי שנערך השנה בעיר שנגדו בסין וקיימו דיונים מקצועיים עם חברי הנהלת Globelink להמשך חיזוק השת״פ בין החברות. דודי רוזברוך: הביקור תרם לחיזוק השותפות העמוקה


11:41 ,20.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת מעין חזרה השבוע מהכנס השנתי של קבוצת השילוח הימי Globelink CWT שנערך השנה בעיר Chengdu בסין. במהלך הכנס השנתי נפגשו חברי הנהלת מעין עם הנהלת קבוצת Globelink וקיימו דיונים מקצועיים לאור חשיבות הפעילות המשותפת עם קבוצת מעין ביבוא וביצוא והמשך חיזוק שיתוף הפעולה בין החברות הנמשך מאז 2008.


עוזי פינטו, מנהל היבוא הימי בקבוצת מעין: "הדיונים המקצועיים עם מר Daniel Tok מנכ"ל קבוצת גלובלינק והגברת Priscilla Teoh מנהלת הפיתוח העסקי של קבוצת  Globelinkהינם המשך ישיר לביקור בישראל אותו שהתקיים בתחילת השנה. מטרת הדיונים הינה להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה תוך מתן דגש על שיפור השירותים הניתנים למשלחים הישראליים שעובדים עם קבוצת מעין והלקוחות הישירים של קבוצת מעין״.

 

דודי רוזברוך, מנכ"ל מעין אוברסיז, הוסיף כי ״הביקור תרם רבות להמשך חיזוק שיתוף הפעולה בין חברת Globelink למעין. אין לנו ספק כי השותפות העמוקה עם Globelink בשילוב הצוות המקצועי של מעין ימשיכו להיות הגורם המוביל בקווי הסחר לישראל״.

 

מקבוצת מעין נמסר כי קבוצת Globelink הינה חברת ה-NVOCC הגדולה ביותר באסיה עם כיסוי מלא של נמלי הים במזרח הרחוק, ופריסה של רשת סוכנים עולמית המשרתת למעלה מ-1,200 יעדים שונים בכל העולם. כמדי שנה חברת Globelink עורכת מפגש מקצועי של חברי ההנהלה שלה עם הנהלות כל מערך הסוכנים שלה אשר פרוסים ברחבי העולם ומיוצגים בישראל ע"י קבוצת מעין.