חברת DSV: הסכם לשת״פ ראשון עם מרכז פרס לשלום ולחדשנות

שיתוף הפעולה בין מרכז החדשנות של ישראל לקבוצת DSV יוביל לקידום חברות סטארט-אפ ממרכז הארץ ומהפריפריה, שיקבלו סיוע וכלים לפרוץ לשווקים בינלאומיים


11:48 ,25.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום חמישי, ה-15 בפברואר 2018, נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין מרכז פרס לשלום ולחדשנות, לבין חברת השילוח והלוגיסטיקה העולמית DSV  אשר קיבלה החלטה אסטרטגית להשקיע בישראל בתחום החדשנות. על ההסכם חתמו יו״ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות חמי פרס וסמנכ״ל החטיבה המסחרית של חברת השילוח העולמית DSV רנה פאלך-אולסן.

 

במסגרת השותפות, יפעלו שני הצדדים לקידום סטארט-אפים ישראליים בראשית דרכם העסקית וחיבורם אל תעשיית ההייטק הישראלית. החתימה על שיתוף הפעולה התקיימה במעמד יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות חמי פרס וסמנכ״ל החטיבה המסחרית של קבוצת השילוח העולמית DSV רנה פאלך-אולסן.

 

חמי פרס הדגיש כי מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שיתרום רבות לחברות טכנולוגיה צעירות בישראל, הפועלות במרכז ובפריפריה. מר אולסן הוסיף כי ״בזירה הגלובלית אנחנו כחברה מנסים לאתגר עצמנו ולהישאר בחוד החנית. כחלק מאותה תפיסה אנחנו שואפים להעמיק נוכחות בזירת החדשנות הישראלית. אנחנו מזהים בישראל פוטנציאל עצום של חברות סטארט-אפ הנמצאות בתחילת דרכן, כך שנוכל להוות עבורם גשר לשוק הגלובלי״.

 

חברת DSV הינה אחת מחמש חברות השילוח הגדולות בעולם והיא מציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת אספקה ב-80 מדינות שונות. חברתDSV Israel היא המובילה בשוק השילוח הישראלי למעלה מחמישים שנה, ומציעה פתרונות לוגיסטיים מתקדמים לניהול שרשרת אספקה ב-14 אתרים שונים ברחבי הארץ. החברה תלווה את המשתתפים במסגרת שיתוף הפעולה החל מהשלבים הראשונים, ותבטיח שיתגברו על מכשולים בתחום הלוגיסטי, ושיקבלו סיוע להרחבת העסק ברחבי העולם.

 

חתימת שיתוף הפעולה עם מרכז פרס לשלום ולחדשנות מהווה צעד משמעותי מצד חברת DSV השואפת להרחיב את יריעת הפעילות שלה בישראל, ובפרט בתחומי החדשנות והיזמות.

 

סיגל מנהיים-קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל: ״אנחנו גאים להתחיל את המיזם קודם כל בישראל. האקו-סיסטם החדשני והטכנולוגיה המקומית הנן מהמרשימות בעולם ואנחנו רוצים להיות השותף הלוגיסטי המוביל של התעשייה הזו. נציגים בכירים מההנהלה העולמית סיירו אתנו באזור והתרשמו עמוקות ממה שיש ליזמים המקומיים להציע גם ברמה הבינלאומית. אני בטוחה שמודל העבודה שמותנע בישראל יתפוס במהירות תאוצה ויוטמע גם בפריסה העולמית״.