חברת DSV ערכה פורום מנהלים

במהלך האירוע, שנערך במרכז פרס לשלום, סיכמה סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית החברה, את שנת 2018, הציגה את יעדים החברה לשנת 2019 והעניקה פרס למצוינות ניהולית לאמיל דוידי, מנהל היבוא האווירי


10:57 ,17.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV ערכה פורום מנהלים במרכז פרס לשלום וחדשנות. באירוע לקחה חלק השדרה הניהולית שבזכותה צועדת החברה בנתיב ההצלחה בשנים האחרונות.

 

נזכיר כי חברת DSV מעניקה חסות לקומת החדשנות במרכז פרס לשלום ולחדשנות אשר הושק בשבועות האחרונים. מחברת DSV נמסר כי ״החיבור עם מרכז פרס ומורשתו, משיאים לחברה ערכים מוספים רבים ומרגשים וכנס זה הינו דוגמה לכך״.

 

במהלך הסיורים עברו המנהלים בין חדרו של נשיא המדינה לשעבר וצפו במהלכים משמעותיים בהיסטוריה והמשיכו לקומת העתידנות ולקומת החדשנות מהן לא ניתן שלא לצאת נפעמים ונרגשים.

 

מנכ״לית החברה, סיגל מנהיים קצוביץ׳, סיכמה את שנת 2018, הציגה את יעדי החברה לשנת 2019 והעניקה פרס למצוינות ניהולית לאמיל דוידי, מנהל היבוא האווירי.

 

בחלקו האחרון של הכנס העביר דר׳ יובל דרור הרצאה מרתקת ומעוררת מחשבה בנושא ארבעה מיתוסים על חדשנות. בסיום הכנס יצאו מנהלי החברה עמוסים בחומר למחשבה וברעיונות איך ביחד ימשיכו להוביל ולהצעיד את DSV קדימה בהתאם לערכיה.

 

מחברת DSV, אחת מחברות השילוח והלוגיסטיקה מהגדולות בארץ ובעולם, נמסר כי היא ״שמה לה כיעד מרכזי להצעיד את החדשנות בענף ולהיות שותפה למהלכים של חדשנות ופיתוח ענף הלוגיסטיקה והשילוח כפי שהוא ייראה בשנים הבאות.

 

״לשם כך הקימה החברה הגלובלית מעבדת חדשנות והיא פועלת בתחומים שונים של פיתוח חדשנות הן לייעול תהליכים פנימיים והן עבור הלקוחות כגון אמצעי מעקב מטענים מתקדמים, דשבורדים מתקדמים לאיסוף מידע והנגשתו ללקוח ועוד. DSV ישראל מובילה את התחום בפיתוח יוזמות שונות, ואף השיקה מוצר ייחודי DSV START UP שמטרתו לסייע לחברות היזנק מיום היווסדן, החברה פועלת רבות בתחום החדשנות הפתוחה בארגונים והקימה פורום שמטרתו לעודד חברות נוספות לקחת חלק בפיתוח החדשנות של המחר״.

 

עוד נמסר מהחברה כי ״שמעון פרס ז״ל פעל רבות בתחומים שונים, בין הבולטים שבהם, יוזמתו, תמיכתו ועידודו לחדשנות ישראלית, המרכז החדש הינו צוואתו הרוחנית של שמעון פרס והמיצג שמוצב ברחבת הכניסה מזכיר לכולנו את אמירתו ׳אין מקום לחלומות קטנים׳״.