חברת DSV: צמיחה של 10% בפעילות המטענים באוויר

ענקית הלוגיסטיקה והתחבורה הדנית מדווחת על הכנסות של כ-3 מיליארד דולר ברבעון השלישי. החברה צופה רווח תפעולי של 856 מיליון דולר במהלך 2018


10:03 ,28.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הלוגיסטיקה והתחבורה הדנית DSV דיווחה לאחרונה על התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי של השנה וממנו עולה כי ההכנסות של החברה ברבעון השלישי של השנה הגיעו ל-3 מיליארד דולר. הרווח הנקי עבור תקופה זו עמד על 169 מיליון דולר.

 

בעקבות דוחות אלה תיקנה החברה את תחזיותיה עבור הפעילות לכל שנת 2018 וממנו עולה כי החברה צופה שתסיים את השנה ברווח תפעולי של 856 מיליון דולר.  

 

חטיבת האוויר והים של חברת DSV דיווחה במסגרת הדוחות על עלייה של 10% בכמות הנפחים שהובלו בטיסות בתשעת החודשים הראשונים של 2018, בעוד שכמות הנפחים שהועברו בים עלו בכ-4%.

 

החברה טוענת כי הצמיחה בפעילות באוויר נבעה בעיקר מביצועים חזקים בשוק ה-EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) והיצוא האמריקאי וזאת לעומת השוק אשר צמח ב-4%.

 

חטיבת האוויר והים – אשר אחראית על 45% מכלל ההכנסות ועל 53% מהרווח הכולל - השיגה צמיחה של 7.2% בהכנסות והגיעה ל-4.14 מיליארד דולר. חטיבת התובלה היבשתית השיגה צמיחה של 4.5% וחטיבת הפתרונות רשמה צמיחה של 14.9%.

 

הקבוצה השיגה רווח גולמי של 1.98 מיליארד דולר בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018 בהשוואה ל-1.91 מיליארד דולר בתקופה המקבילה  אשתקד - גידול של 7%.

 

מנכ״ל הקבוצה, ינס ביורן אנדרסן, אמר: ״השגנו תוצאות חזקות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018, כולל צמיחה בריאה בכל תחומי העסקים והמשך השיפור בשולי הרווח שלנו״.

 

אנדרסן הוסיף כי ״יישום היטלי המכס ממשיך ליצור אי ודאות בענף שלנו, אך עד כה, אנו רואים השפעה זניחה על הפעילות שלנו. בהתבסס על הביצועים שלנו עד כה והציפיות לשאר השנה, אנחנו מתאימים את תחזית הרווחים שלנו״.

 

נציין כי הדו״ח של הרבעון השלישי לא הזכיר את הצעתה האחרונה של DSV לרכוש את חברת CEVA לוגיסטיקה, שכן החברה משכה את הצעת הרכישה ב-23 באוקטובר, אולם מקורות שונים בתעשייה עדיין לא בטוחים שבזאת נאמרה המילה האחרונה בנושא זה.