חברת GCX : היקף הרכישות אונליין עלה בכ-8% מהרבעון הראשון

סקר שערכה חברת הבלדרות הישראלית מגלה כי ערך עסקה ממוצעת ברבעון השני הינו 83.3 דולרים וכי 74% מהרכישות ערכן נמוך מ-75 דולר. רוב העסקאות נעשו באתרים בארה"ב


12:51 ,31.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

עם סיומו של חודש יולי ובעיצומו של החופש הגדול מפרסמת היום חברת הבלדרות הישראלית GCX, נתונים על היקף הרכישות מאתרים בינלאומיים על ידי לקוחות פרטיים, ברבעון השני של 2017.

 

מהנתונים עולה כי ערך עסקה ממוצעת ברבעון השני הינו 83.3 דולרים. 74% מהרכישות ערכן נמוך מ- 75 דולר, שהוא סף המס למוצרים בייבוא אישי. על פי תקנות רשות המסים רכישות מחו"ל בסכומים גבוהים יותר מחויבות במכס ובמע"מ, וכן בעלות דמי טיפול בחברות השילוח השונות.

 

עוד עולה מהנתונים כי 52% מההזמנות נעשות מאתרים בארה"ב ובכלל זה ebay, אמאזון ואחרים, 29% מההזמנות נעשות מאתרים בריטיים ויתר ההזמנות מיעדים במזרח כגון סין, הונג קונג וכדומה.

 

לגבי זמני המסירה של המשלוח ללקוח, נתוני GCX מתייחסים מהגעת המשלוח לנתב"ג ועד למסירה ללקוח בביתו. על פי נתוני החברה 89% מהרכישות נמסרות ללקוח בתוך השבוע הראשון שלאחר הגעתו לישראל, 10% נמסרות במהלך השבוע השני ופחות מ-1% הן חריגות.

 

אירית קריאף, מנכ"לית ויו"ר GCX, ציינה היום כי "מאז תחילת הרבעון אנו רואים גידול בכמות ההזמנות מחו"ל. גידול זה נובע מהקלות בנושא הטלפונים הסלולריים, אשר הקפיצו משמעותית את כמות הרכישות, כמו כן, ישנה עלייה מתמדת בכמות המשתמשים ושיפור בחוויית הקנייה. אנו מעריכים כי מגמת הגידול הזו תימשך גם ברבעון הבא ואף תגבר עד לסוף 2017 בשיעור של כ-15% לפחות, בהשפעת החזרה לביה"ס, עונת החגים וחילופי העונות. הגידול המואץ הביא אותנו להשקעה משמעותית בהרחבת מערך שירות הלקוחות, תוך הטמעה של כלים דיגיטליים מתקדמים שמאפשרים ללקוח שירות מעקב אישי אחר תהליכי הקבלה של החבילה שהזמין".

 

קריאף הוסיפה כי: "חברת GCX נערכת להציע בקרוב שירותים נוספים שיותאמו לצורך של השוק הישראלי הצומח מאד בתחום הרכישות הבינלאומיות, בפריסה ארצית באופן שישפר מאד את חווית הקנייה".

 

מחברת GCX נמסר כי היא מספקת למעלה מ-50 אלף משלוחים מדי חודש ומשמשת גורם שילוח בינלאומי לעשרות רבות של אתרי סחר ברחבי העולם.