חברת UPS: ימי עיון בנושא שילוח וסחר בינלאומי

המפגשים הפופולריים נועדו להעמיק את הידע המקצועי של לקוחות העוסקים בתחומי היבוא והיצוא והם מקיפים את כל המידע השימוש עבור מנהלי יבוא ויצא


13:25 ,30.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS מדווחת על ביקוש שיא ברישום לקוחות ויזמים לימי העיון המרוכזים בנושאי יבוא, יצוא וסחר בינלאומי. הקורס, שנפתח במסגרת UPS Academy ב-24 באפריל הינו בן ארבעה מפגשים, ונועד להעמיק את הידע המקצועי של לקוחות העוסקים בתחומי היבוא והיצוא. 

המפגש הראשון התרכז במבוא לסחר בינלאומי ו-Incoterms. המפגש השני יעסוק בהסכמי סחר ותעודות מקור. במפגש השלישי תינתן הדרכה בתחומי התובלה הימית והאווירית ובמפגש הרביעי יוסבר על עולם הסיווג, תהליך השחרור בעידן שער עולמי והשפעתו. 

מהחברה נמסר כי מאז 2009 UPS Academy מחזקת את הידע המקצועי של לקוחות ועובדים בנושאים שונים, ביניהם מכס, שער עולמי, מכון תקנים, עבודה מול ספקים בסין ועוד נושאים אשר יש להם ביקוש בקרב קהל הלקוחות.

ארבעת המפגשים מנוהלים על ידי מרצים בכירים בעלי ניסיון ומומחיות בתחומים שונים ומקיפים את כל המידע השימושי בעבור מנהלי יבוא ויצוא, סחר ושילוח. 

רונן כהן, סמנכ״ל שיווק ומכירות ב-UPS בישראל,  מציין כי ״התמורות הגלובליות והלוקליות בעולם הסחר הבינלאומי משפיעות רבות על תחום היבוא והיצוא בישראל.  UPS Academy נוסדה ב-2009 מתוך החזון להפוך כל לקוח למומחה, ולסייע ללקוחות ועובדים להתמודד בהצלחה עם אתגרי המקצוע, בעולם תחרותי ומשתנה במהירות״.