חנן ויסמן הלך הלילה לעולמו

ויסמן היה חבר הנהלת לשכת התעשייה חיפה והצפון, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל מחוז חיפה והצפון ומנהל סניף חיפה של אלדן מטעני 2000. בן 58 היה במותו


11:29 ,01.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חנן ויסמן, סוכן מכס ותיק, שהיה חבר בהנהלת לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, מנהל סניף אלדן קרגו בחיפה ואחד הסוכנים הפעילים ביותר בארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל הלך הלילה לעולמו. בן 58 היה במותו. הלווייתו תתקיים היום (יום ג') בשעה 18:00 בחוף הכרמל בחיפה (שער תמר). 

 

מלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון נמסר הבוקר כי היא אבלה על אבדנו בטרם עת של חנן ויסמן ז"ל, חבר הנהלת הלשכה ויו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל מחוז חיפה והצפון.

 

עם היוודע דבר מותו אמר נשיא הלשכה דוד קסטל: "חנן ז"ל הטביע חותמו על כלכלת העיר ועל ענף ההובלה הימית והשילוח הבינלאומי. כמנהל קבוצת 'אלדן מטעני 2000' בחיפה וכיו"ר לשכת סוכני המכס הוא הפך לסמכות מקצועית ממדרגה ראשונה. ההבנה והידע המקצועיים שלו ליוו את לשכת המסחר וסייעו רבות ליצואנים, ליבואנים ולסוכני המכס. המקצוענות שלו, בצד אישיותו המיוחדת ורוחו הטובה כבר חסרים לכולנו. תנחומינו למשפחתו, לחברינו בקבוצת אלדן מטעני 2000 וללשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל".

 

אביאל קורן מלשכת המסחר חיפה כתב את הדברים הבאים: "מצער מאוד. אבידה גדולה למשפחתו, לחברה ולכל מוקיריו. תמיד נזכור את השלווה שהקרין למרות התחום הלחוץ שבו פעל ואת גישתו החיובית והאוהדת ללשכה ולעובדיה. אהב את החיים אבל הם נקטעו באיבם. חבל על דאבדין ולא משתכחין".

 

 

אמיר שני, יו"ר ארגון סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, ציין כי הוא נעצב מאוד למשמע החדשות הרעות שנפלו הבוקר כרעם ביום בהיר. "אני רוצה להביע את צערי ובשם ארגון התאגידים את צערנו העמוק על המוות הבלתי צפוי ועל האובדן של חנן. מדובר באדם נעים הליכות, בלי הרבה רעש וצלצולים, שעשה את העבודה, שתמיד ידע להיות מעל ומעבר. מקצוען שהיה גם ג'נטלמן – דבר שנדיר למצוא בכל מקום".

 

יורם ארבל, מנכ"ל חברת אלדן קרגו 2000, שהיה שותף וחבר קרוב של חנן, התקשה למצוא הבוקר מילים לספר על חנן. "אין לי מצב רוח לזה עכשיו", היה כל מה שהצליח לומר.

 

ויסמן נולד בבת ים והתגורר בחיפה. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות.