יום עיון של מנטפילד בנושא שער עולמי

כ-300 יבואנים הגיעו לביתן 1 בגני התערוכה בת״א ושמעו על ההיערכות לקראת מערכת שער עולמי, קיבלו עזרה בהנפקת ייפוי כוח וכרטיסים חכמים. עומר יצהרי: אתם, הלקוחות, הנכס העיקרי שלנו


11:55 ,05.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מנטפילד ערכה הבוקר יום עיון ללקוחותיה בנושא עליית מערכת שער עולמי לאוויר. יום העיון, שמשך אליו כ-300 יבואנים מלקוחות החברה ונערך בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, כלל הרצאות של עומר יצהרי, מנכ״ל מנטפילד, צביקה גלילי האחראי על הנהלת פיילוט שער עולמי מרשות המסים, אבירם אברמוביץ׳, מנהל תחום בכיר תש״ר, הערכת סיכונים וגורם כלכלי מאושר ברשות המסים, בועז אלקנה, מנהל מוצר LOGBOX, מערכת דיגיטלית לניהול מסמכי סחר חוץ, ולירן יעקבסברג, משנה למנכ״ל מנטפילד.

 

עומר יצהרי, מנכ״ל מנטפילד, נשא דברים בתחילת היום ואמר כי ״היעד העיקרי של המערכת החדשה הוא שיפור רמת השירות לכל לקוחות סחר החוץ והתאמתה לסטנדרטים ולהסכמים להם שותפה מדינת ישראל בתוקף חברותה בארגוני הסחר הבינלאומיים״.

 

יצהרי הוסיף כי ״בחרנו לערוך את יום העיון קרוב ככל האפשר ליום עלייתה לאוויר של המערכת על מנת שנוכל להתייחס לכל העדכונים האחרונים״. יצהרי ציין בפני הנוכחים כי במהלך היום הם יוכלו ללמוד על מספר שירותים מיוחדים שהשיקה מנטפילד בשנים האחרונות ושצוברים תאוצה כגון מחלקת קורייר, תובלה יבשתית ופנים ארצית, מחלקת תערוכות ופרויקטים ועוד.

 

יצהרי הזכיר בפני הלקוחות כי מנטפילד שמחה וגאה בהם וכי הם הנכס העיקרי של מנטפילד. ״תשאלו את סמנכ״ל הכספים שלנו״, התבדח. ״נעשה הכל כדי שנהיה יחדיו עוד שנים רבות״.

 

במהלך יום העיון נציגי החברה סייעו ליבואנים להפיק ייפוי כוח וכן סייעו להם להנפיק כרטיסים חכמים בעמדה ייחודית שיועדה לכך של חברת קומסיין.