יש-ליין רכשה 9% ממניות עמיטל דאטה

המניות שנרכשו היו שייכות בעבר לחברת ססובר, שנרכשה על ידי חברת הלוגיסטיקה והשילוח אוריין


11:50 ,25.12.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת עמילות המכס יש-ליין רכשה 9% מהמניות של חברת עמיטל דאטה, בית התוכנה המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות מיחשוב לארגונים העוסקים בסחר בינלאומי.

 

 

 

מניות עמיטל שנרכשו היו שייכות בעבר לחברת ססובר, שנרכשה על ידי חברת הלוגיסטיקה והשילוח אוריין.

 

מנכ"ל עמיטל עדו אמתי מסר כי חברת יש-ליין היא מהלקוחות הוותיקים והחשובים של עמיטל. ההחלטה של חברת יש-ליין לרכוש מניה בעמיטל, אמר, היא תעודת כבוד לעמיטל ולתוכנית האסטרטגית שלה.

 

אמתי: "זו הפעם הראשונה בה חברת שילוח בינלאומית, שרכשה את מערכת Unifreight בעבר, רוכשת מניות של עמיטל. מבחינתנו מדובר בהבעת אמון לא רק במה שאנחנו עושים היום, אלא גם בתוכנית האסטרטגית שלנו. בכוונתנו להרחיב את סל השירותים בעמיטל בתחום הענן ללקוחות קיימים ולשווקים חדשים".

 

Unifreight היא אחת המערכות הרחבות והמתוחכמות ביותר בתחומה בעולם והיא תוכננה לתת מענה לצרכים המודרניים והמשתנים של משלחי מטען. היכולות של Unifreight נותנות יתרונות תפעוליים, חשבונאיים וניהוליים, והמשמעות ללקוח היא חיסכון כספי ושיפור השירות ללקוחותיו.

 

מנכ"ל יש-ליין ראובן הרשקוביץ' מסר כי החברה עובדת עם עמיטל מעל 20 שנה, תוך שביעות רצון מלאה. "ההחלטה לרכוש מניות בעמיטל היא החלטה טבעית לכל חברה הנמצאת בתהליך גידול ורואה את המיחשוב כחלק בלתי נפרד מהצלחת החברה", אמר.

 

הרשקוביץ' הוסיף: "כחלק מהתוכנית האסטרטגית של יש-ליין, אנחנו מתכוונים להציב את המיחשוב בחזית, גם בהתנהלות הפנימית וגם מול לקוחותינו. כבעלי מניות בעמיטל, תהיה לנו השפעה וגישה לתוכנית הפיתוח של עמיטל. בכוונתו להיות פעילים ושותפים מלאים לחדשנות הטכנולוגית שהוצגה לנו על ידי עמיטל ולתוכנית האסטרטגית שלה".