מינויים חדשים ושינויים לוגיסטיים בחברת עמילות המכס והשילוח געש

אליזבת בן ישי מונתה כסמנכ"לית לעמילות מכס ואייל פארן מונה כסמנכ"ל פיתוח עסקי שיווק. בנוסף חתמה החברה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברת השילוח G&B ועם משלח בינלאומי שעומד להיכנס לישראל


00:00 ,27.02.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

מינויים חדשים בצוות ההנהלה הבכיר של חברת עמילות המכס, הבלדרות והשילוח הבינלאומי געש: אליזבט בן ישי מונתה כסמנכ"לית לעמילות מכס ואייל פארן מונה כסמנכ"ל פיתוח עסקי שיווק. על המינויים הודיע הבעלים והמנכ"ל רונן סימג'י.

את דרכה המקצועית החלה בן ישי בשנת 1986 בחברת שילוח בתחום עמילות המכס. במשך השנים היא מילאה מגוון רחב של תפקידים. בין השאר, היא כיהנה כראש צוות יבוא וכסגנית מנהל מערך עסקי. בתפקידה האחרון כיהנה בן ישי כמנהלת יבוא פרילנסרים בחברת השילוח והלוגיסטיקה עמית.

במסגרת תפקידיה צברה בן ישי ניסיון ניהולי רב וידע מקצועי נרחב בנושאי סיווג, חוקיות יבוא וטיפול מול היחידות המקצועיות השונות בבתי המכס.

בן ישי היא בעלת תעודת סוכן מכס, כמו גם תעודות הסמכה והשתלמויות רבות. היא בעלת מומחיות מקצועית ומיוחדת בטיפול בהוצאת אישורים מהרשויות המוסמכות, כגון משרד התמ"ת, מכון התקנים, משרד הבריאות וכו. בין הגופים אותם שירתה במשך השנים נמנים לקוחות אסטרטגיים גדולים במשק הישראלי.

לאור המינוי אמרה בן ישי: "בחודשים האחרונים נעשו מספר צעדים משמעותיים מאוד בחברת געש ומונו מספר תפקידי מפתח. אני רואה את הכיוון וההתפתחות של החברה ורואה בזאת הזדמנות לנצל במלואם את כישוריי המקצועיים. אני שמחה להיות חלק מהצוות שיוביל בקרוב מאוד את החברה להיות אחת מהמובילות בתחום".

לפארן 25 שנות ניסיון כמנהל לוגיסטיקה ותפעול בחברות שילוח בינלאומיות, ידע רב בניהול, פיתוח ושימור מערכות יחסים עם לקוחות רב-לאומיים גדולים בתחומי התפעול, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה.


את דרכו המקצועית החל פארן בארצות הברית בשנת 1989, כאחראי שירות לקוחות בחברת
BAX Global. בשנת 1991 הוא מונה כראש הדסק הישראלי של החברהבארצות הברית וב-1998 מונה כמנהל פיתוח עסקי. בתפקידו היה פארן אחראי על פיתוח נתיב המסחר ישראל-ארצות הברית.

במסגרת עבודתו יזם פארן ויישם את מודל ה-dedicated gateway עבור השוק הצפון-אמריקאי. לפי מודל זה, כל התנועה מאמריקה ואליה אוחדה לתוך ניוארק, ניוז ג'רזי, ומשם נשלחה ליעדה.


בשנת 2006 מונה פארן לעמוד בראש חטיבת הפיתוח העסקי הגלובלי הישראלי של חברת 
BAX Global (הפועל בניוארק ובלונדון). בעקבות רכישת BAX Global על ידי חברת  Schenkerהוא מונה כאחראי על ניהול האינטגרציה של השוק הישראלי (מכירות, תפעול, מימון, IT) לתוך רשת התפעול של שנקר.

במסגרת עבודתו היה פארן אחראי על הגדלת המכירות בשוק הישראלי וכן על הרחבת מודל expanded gateway גם למדינות מרכז ודרום אמריקה, וניהל צוות של עשרות אנשי מקצוע, ביצוע ותיאום של הדרכות (מערכות מידע, מימון, ניהול, מכירות), שימור והעברה של בסיס לקוחות קיים מסוכן אחד לסוכן חדש, פיתוח וניהול תקציב לשיווק מגוון שירותים, שפותחו והותאמו ללקוחות באופן ספציפי.

בספטמבר 2007 מונה פארן כדירקטור בחברת DB Schenker בישראל. בתפקיד זה הוא שימש בתפקיד עד שנת 2009, תוך שהוא תרם רבות להשגת לקוחות רב לאומיים חדשים, להכנה, לביצוע ולניהול משא ומתן של מכרזים ללקוחות גדולים. הלכה למעשה, פארן שימש כאיש הקשר הראשי מול הנהלת החברה בגרמניה.

לאור מינוי בחברת געש אמר פארן שהוא מאמין רבות בצמיחתה של החברה כגורם משמעותי ומשפיע בשוק השילוח הלוגיסטיקה בארץ,

וכי כבר בשנה הקרובה צפויים בענף השילוח בארץ מספר שינויים, שיהיו "מעניינים מאוד", כהגדרתו.

בנוסף נערכו לאחרונה בחברת געש מספר שינויים לוגיסטיים משמעותיים, שלדעת סימג'י יגדילו מאוד את כוח השוק שלה. אחד מאותם צעדים הינו חתימה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם חברת השילוח האמריקאית G&B, שאמונה על שירותי השילוח לגופים גדולים במשק הישראלי.

כן חתמה החברה על חוזה עם משלח בינלאומי גדול, שאמור בקרוב להתחיל את פעילותו בשוק הישראלי.

בחברת געש מאמינים כי כוח האדם החדש, בשיתוף הצעדים הלוגיסטיים שבוצעו לאחרונה, יהוו גורם צמיחה משמעותי מאוד עבור החברה ומצפים לתוצאות כבר בתחילת השנה הנוכחית.