מכון המחקר TI קובע: Kuehne + Nagel הכי גדולה

מכון המחקר הבריטי Transport Intelligence מדרג את עשרת המשלחים הגדולים בעולם, במונחי מחזורי פעילות בשילוח ימי ואווירי. מהמחקר עולה שחברת Kuehne + Nagel תופסת נתח שוק של 9.4%. במקום השני עומדת DHL, לפני DB Schenker ו- Panalpina


00:00 ,05.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הלוגיסטיקה השוויצרית Kuehne + Nagel היא המשלח הימי והאווירי הגדול בעולם. כך קובע מכון המחקר הבריטי TI (בשמו המלא: Transport Intelligence), בהסתמך על ניתוח מעמיק שביצע לאחרונה בו נבחנו מחזורי המכירות של המשלחים הבינלאומיים הן בשילוח הימי והן באווירי, לאורך שנת 2010.

עפ"י תוצאות המחקר עולה כי חברת Kuehne + Nagel, כמו גם ענקית הלוגיסטיקה DHL שומרות על מעמדן האיתן ב- 2 המקומות הראשונים בדירוג, מעל החברות DB Schenker ו- Panalpina ואילו את המיקום החמישי תופסת ענקית הלוגיסטיקה Expeditors האמריקאית.

בחברת TI מצאו כי עשרת חברות השילוח הגדולות בעולם תופסות נתח שוק של 43.9% מכלל היקף הפעילות העולמי של חברות השילוח. נתון זה מהווה גידול משמעותי מהנתח שתפסה העשיריה המובילה בשנת 2006 שעמד אז על 40%.

לחברת Kuehne + Nagel, שכאמור תופסת את המיקום הראשון בדירוג, נתח שוק הנאמד ב- 9.4% מכלל היקף פעילות השילוח בעולם. נציין כי בשנת 2010 הובילה חברת Kuehne + Nagel 948,000 טון מטען אווירי ו- 2.945 מליון TEU בשילוח הימי. את המחצית הראשונה של 2011 סיימה החברה ברווח נקי של כ- 397 מליוני דולרים.