סטארט אפ בתחום השילוח הבינ״ל גייס 1 מיליארד דולר

חברת FLEXPORT אשר הוקמה בשנת 2013 ושמה לה למטרה להכניס דיגיטליזציה לתחום השילוח הבינלאומי ציינה כי בכוונתה לנצל את הכסף לטובת השקעה ביכולות הטכנולוגיה והנתונים שלה. בשנת 2018 הכפילה החברה את הכנסותיה שעמדו על כ-500 מיליון דולר


09:29 ,24.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

סטארט אפ אמריקאי שמטרתו להכניס דיגיטציה להליכי השילוח הבינלאומי בשם  FLEXPORT גייס סכום יוצא דופן בגובה של 1 מיליארד דולר לטובת השקעה ופיתוח החברה.

 

אחד המשקיעים הגדולים בגיוס הכספים האחרון, חברת SoftBank , ציינה כי לוגיסטיקה היא תעשייה שמגלגלת 7 טריליון דולר מדי שנה, והיא חיונית למסחר הגלובלי, ויחד עם זאת מדובר בתעשייה מבוזרת מאוד. לטענתה, אפילו חברות גדולות מאד בתחום מחזיקות בנפח חד-ספרתי של הפעילות. 

 

חברת FLEXPORT אשר הוקמה בשנת 2013, ציינה כי בכוונתה לנצל את הכסף לטובת השקעה ביכולות הטכנולוגיה והנתונים שלה, גידול בתשתיות הבינלאומיות שלה והשקעה ב״מומחיות מהתעשייה לטובת סיוע ללקוחות בניווט דרכם בסביבת הסחר העולמית המורכבת״.

 

בשנת 2018 הסטארט-אפ הכפיל את הכנסותיו שעמדו על סך של כ-500 מיליון דולר במכירות, הגדילה את מספר העובדים שלה ל-1,000 עובדים, הגדילה את מספר המשרדים שלה ל-11.