עובדי אוריין בסיור לימודי בהונג קונג ודרום סין

המשלחת הראשונה חזרה משבוע של סיורים במחסנים לוגיסטיים בהונג קונג ובשנזן שבסין, במסופי המטען השונים ובמשרדים. רונן אזולאי: ישפר את הרמה המקצועית של העובדים


12:17 ,12.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בתחילת השבוע חזרו חברי המשלחת הראשונה ששלחה חברת אוריין לסיור לימודי בהונג קונג ודרום סין. "מה שמבדיל את אוריין מהחברות האחרות הוא הרמה המקצועית של העובדים, ואין כמו לימודי שטח כדי להמשיך ולהתמקצע", ציין רונן אזולאי, המשנה למנכ"ל החברה.

 

הנהלת אוריין החליטה במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת שנקר לשלוח להונג קונג עובדים ממחלקות שילוח אווירי וימי, ומכירות אשר ילמדו ממקור ראשון כיצד העסק עובד בצדו השני של העולם.

 

במשך חודשים ארוכים עמלו בחברת אוריין בשיתוף פעולה מול חברת שנקר בסניפה בהונג קונג על מנת לגבש עבור העובדים תכנים שיקיפו את כל תחומי פעילות השילוח הבינלאומי.

 

לפני שבוע יצאה המשלחת הראשונה המורכבת משישה נציגים לשבוע ימים של סיורים במחסנים לוגיסטיים בהונג קונג ובשנזן שבסין, במסופי המטען השונים ובמשרדים. בנוסף ביקרו עובדי אוריין במחלקות השונות שעוסקות ביבוא אווירי וימי, הכירו אנשי מפתח וקיבלו כלים משמעותיים לצורך המשך עבודתם בתחום. "אין ספק שהביקור הפך את התקשורת בין חברת אוריין לשנקר בהונג קונג ליעילה יותר", אמר אחד מחברי המשלחת הראשונה. "כעת אנחנו יכולים לספק שירות הרבה יותר טוב ללקוחות, כשאנחנו מכירים את כל האפשרויות והפתרונות שלשנקר הונג קונג יש להציע".

 

מחברת אוריין נמסר כי בימים הקרובים יצאו שני סבבים נוספים לסיור הלימודי בהונג קונג. "אנחנו צופים ששיפור הרמה המקצועית וההיכרות האישית בין הצוותים יאפשרו לנו לתת שירות טוב ומקצועי יותר ולהמשיך ולהיות המובילים בשוק בקו זה" הוסיף אזולאי.