עמיטל משיקה מערכת לניהול תזכורות לתאריכי תפוגה של חתימות דיגיטליות

החברה החלה להתקין מערכת לניהול תזכורות לתאריכי תפוגה של חתימות דיגיטליות אצל כ ללקוחותיה. עדו אמתי: הבעיה קיימת גם בפרויקט מצהרים בייבוא וגם בתקשורת למכס בייצוא, בו הלקוחות תלויים גם במכס ובתהיל"ה


00:00 ,19.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת עמיטל החלה לאחרונה לבצע התקנה אצל כל לקוחותיה של מערכת לניהול תזכורות לתאריכי תפוגה של חתימות דיגיטליות.

גלית רפאלי, מנהלת שיווק ומכירות בעמיטל מסרה כי, "בשירות של עמיטל שמו לב שביותר מדי מקרים לקוחות לא מודעים לכך שלחתימה הדיגיטלית יש תאריך תוקף. הוצאנו מספר מכתבים ללקוחות כדי להתריע על כך, גם פיתחנו מנגנון מיוחד המאפשר לנהל כמה חתימות במקביל, אולם בסוף הגענו למסקנה שהדרך הטובה ביותר לעזור ללקוחות היא על ידי מערכת שתאפשר להם להגדיר תזכורות לתאריכי תפוגה של תוקף הכרטיסים החכמים".

עוד מוסרים בעמיטל כי, המערכת המותקנת על ידי החברה אצל לקוחותיה היא מערכת לניהול תזכורות. בנוסף לאפשרות קבלת התרעה על תאריכי תפוגה, מאפשרת המערכת גם יכולת הפצה של הודעות ומסרים מידיים בנושאים שונים למשתמש ספציפי או לקבוצה של משתמשי Unifreight.

ההודעות מוצגות בכניסה למערכת וגם כהודעה מתפרצת, מותנה בהגדרת סוג ההפצה. המשתמש יכול לאשר את קבלת ההודעה או לשים אותה לתזכורת. המערכת מנהלת היסטוריה להודעה כך שניתן לקבל מידע למי הופצה ההודעה ומי מהנמענים קיבל את ההודעה, מתי צפה בה בפעם הראשונה ומתי אישר אותה.

עדו אמתי, מנכ"ל עמיטל הוסיף כי, "הבעיה הנובעת מתפוגת החתימות הדיגיטליות קיימת גם בפרויקט מצהרים בייבוא וגם בתקשורת למכס בייצוא. אבל אם בייבוא הלקוחות תלויים רק בעצמם כדי להפיק כרטיס חכם חדש, הרי בייצוא הם תלויים גם במכס ובתהיל"ה. רמת השירות וזמני התגובה של תהיל"ה הם אבסורדיים, כך שכבר קרו ללקוחותינו מספר מקרים בהם תהליך הפעלה מחדש של חתימה בייצוא לקח כמה ימים. פנינו בעבר למכס והתרענו על הבעיות הקיימות בעבודה מול תהיל"ה. אני מאוד מקווה שלקראת הפעלת מערכת מכס דור חדש הנושא ייפתר"