פרידנזון השיקה מיזם אופניים ציבוריים בתל אביב

פרידנזון החלה בפרויקט ירוק להקמת מערכי אופניים ציבוריים בתל אביב בשם TEL O FUN, שיכלול מאות תחנות עגינה עם אלפי זוגות אופניים שניתן להשכיר למשך יום, לנוחיות התושבים והמטיילים בעיר


00:00 ,26.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

פרידנזון שירותים לוגיסטיים, באמצעות חברת הבתFSM Ground Services (40%) השיקה בתחילת מאי את פרויקט האופניים הציבוריים הראשון בישראל, TEL O FUN.

מפרידנזון נמסר כי, אחרי פריז, לונדון, ברלין, ברצלונה, וושינגטון וערים אחרות בעולם, מצטרפת גם תל אביב למועדון היוקרתי של הערים המפעילות מערכי אופניים ציבוריים ומשדרות "נקי וירוק".

עוד נמסר כי, הפרוייקט בתל אביב יפו כולל 150 תחנות עגינה עם 1,500 זוגות אופניים ירוקות מפוזרות בשלבים על פני העיר תל אביב-יפו. בשלב זה מפעילה החברה 75 תחנות למנויים בלבד, ועל פי התחייבותה לעירייה, תסיים פרידנזון את שלב א' של הפרויקט במהלך יולי, בו יפעלו כל 150 התחנות גם עם אפשרות לשכירת אופניים על בסיס יומי באמצעות כרטיס אשראי.

רמי פרידנזון, יו"ר FSM מספר שהסכם החברה עם עיריית תל אביב מגדיר את שלב ב' של הפרויקט, בו היא מתחייבת להרחיב את מערך השכרת האופניים לכל הערים בגבולות עיריית תל אביב, לכשאלו יבחרו להצטרף וההערכה היא שהפרויקט יוכפל תוך שלוש שנים וימנה כ-300 תחנות עם כ-4,000 זוגות אופניים. כבר כיום מתנהלים מגעים עם ערים נוספות בגוש דן.

 

"FSM שמה לה למטרה להיות גורם מוביל בפיתוח ותפעול מערכי אופניים ציבוריים בארץ ולהיות שחקן חשוב בתחום זה בעולם" אומר פרידנזון. בימים אלה פועלת החברה להשתתף במספר מכרזים במזרח אירופה, וכן מתקיימים מגעים עם ערים נוספות וגופים ציבוריים בישראל שאינן בגוש דן.

עוד צוין כי, עמוד הפייסבוק של הפרוייקט, TEL-O-FUN, גם הוא נוחל הצלחה מסחררת ומספק נתונים על קצב ההצטרפות וההתלהבות של הציבור מהפרויקט יוצא הדופן. לאחר 22 ימי פעילות שחלקם כללו את שלב ההרצה, הצטרפו למיזם 3,740 מנויים בני 25-34, 65% מהם גברים.

"אירופה זה כאן וכמעט בחינם" אומר רמי פרידנזון, רוכב אופניים בעצמו. "הפרוייקט פתוח לכל אחד, לא רק לתושבי תל אביב", הוא מבהיר.