קבוצת UPS ישראל למרוץ הראלי הארד-אנדורו הקשה בעולם

למרוץ הרומניאקס 2015 יוצאים 10 רוכבים ישראלים. המסלול אורך 5 ימים על פני 600 ק"מ של אדרנלין. בין המשתתפים רונן כהן, סמנכ"ל השיווק של UPS, שמבטיח: "אנו מקווים להביא מדליות והישגים לישראל”. UPS ביצעה את כל פעילות השילוח הימי והשחרור מהמכס


13:35 ,29.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל מעניקה חסות לקבוצת UPS אשר יוצאת להתחרות במירוץ הראלי הארד-אנדורו אשר נחשב לראלי הסיבולת הקשה בעולם. הרומניאקס שיתקיים בין ה - 14 ל- 18 ביולי מתקיים אחת לשנה תחת חסות חברת משקאות האנרגיה – רד בול. 

 

נציין כי במרוץ משתתפים 365 מטובי הרוכבים בעולם ממעל 37 מדינות (1200 משתתפים ומלווים סך הכל). רוב הרוכבים מגיעים מבריטניה, גרמניה ואוסטריה, ומדינות בולטות נוספות הן ניו זילנד, הולנד ודרום אפריקה. בין המדינות האקזוטיות יותר בעולם של האקסטרים אנדורו ניתן למצוא רוכבים ממדינות כמו הודו, קוריאה, דרום סודן ואקוודור. המרוץ מתקיים לאורך 5 ימים מפרכים . 

 

כאמור, השנה יוצאים עשרה ישראלים במסגרת קבוצת UPS להתחרות בראלי כשכל האופנועים וציוד הרכיבה האישי ישונע על ידי UPS בשילוח ימי ויבשתי, במסגרתו תוביל החברה את כל האופנועים מישראל להרי הקרפטים ברומניה. השילוח יהיה משולב בשינוע ימי לנמל קונסטנסה והמשך יבשתי לסביו שבלב הרי הקרפטים ובחזרה לישראל בתום המירוץ.

 

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר במשרדי החברה בסמוך לשדה התעופה ציין ליאור שגיא, מנכ״ל UPS ישראל את הקשר ארוך ימים לספורט המוטורי בישראל. הוא הזכיר את החסות שהעניקה החברה בשנים 2013-2014 לארועי הפורמולה 1 שנערכו בירושלים, כולל הובלה של מכוניות המרוץ, הציוד והחלפים במבצע לוגיסטי מורכב. ״זו הזדמנות לאחל לכם הצלחה גדולה. תהנו ותשיגו מקומות טובים ותחזרו בשלום״.

 

רונן כהן, סמנכ״ל השיווק של UPS ומנהל קבוצת הרוכבים מציין כי "במרוץ הרומניאקס אנו מגשימים חלום שאליו אנו מתכוננים ומתאמנים כבר שנה שלמה. אנו יוצאים קבוצה גדולה של רוכבים שלכולם יש שאיפות ורצון תחרותי עז ובריא ואנו מקווים להגיע להשגים.  ישנה התרגשות גדולה בקרב חברי הקבוצה ומחויבות רבה על מנת לנסות לזכות בתארים. הקבוצה שלנו כוללת רוכבים מנוסים ואלופים ישראליים.

 

אייל מאיו, מנהל חטיבת הפרייט הוסיף: ״דרך ארוע זה ואחרים הבשורה שלנו היא שאנו מובילים הכל, בכל משקל, אוויר או ים, אופנועים או מכוניות. UPS, שהוקמה בשנת 1907, היא חברה עם הרבה מסורת ועם ערכי חברה שמתחברים היטב למרוץ הרומניאקס, בו תיקח קבוצת UPS חלק: מקצוענות, שיתוף פעולה, חדשנות, נחישות. דרך הערכים המשותפים של UPS אנו מרגישים חלק מיכם. מסע מוצלח”. 

 

 

נציין כי מירוץ ה״רומניאקס 2015״ הוא מסוג ראלי הארד אנדורו (מלשון ״אינדורנס״ שפירושה באנגלית הוא סיבולת – Endurance). המירוץ בנוי מיום פרולוג (יום אתגרים מלאכותיים שקובע את סדר הזינוק) ו- 4 ימים של רכיבת אנדורו בעיר סיביו ובסביבתה ב- 4 קטגוריות- גולד, סילבר, ברונזה ואיירון. מירוצי אנדורו לאופנועים נמשכים מספר שעות מוגדר מראש או למרחק מוגדר מראש תוך התמודדות עם איתני הטבע, אמינות טכנית של כלי הרכב וקושי פיזי ונפשי של הנהגים או הרוכבים.

 

קבוצת קבוצת UPS כוללת את זיו כרמי מהטובים והבולטים ברוכבי ישראל כיום ; תומר שמש שזכה בתואר אלוף ישראל פעמיים בקטגורית E3 והגיע למקום 9 בקטגוריה בה השתתף ברומניאקס 2014  ; גיל קינן רוכב מוכשר ומבטיח ; איציק קלנר שהיה אלוף ישראל 2013 בקטגורית הסניורים ומראשוני הנציגים הישראלים ברומניאקס כשהשנה ישתתף בפעם הרביעית ; רונן כהן- סמנכ"ל שיווק UPS, רוכב ותיק ומנוסה ישתתף השנה בפעם השניה ; גיא רדר שהוא דמות מוכרת בענף האופנועים ; ערן וולנברג שהשתתף במספר תחרויות בינ”ל ; אוהד רביד שלו זה מירוץ בינלאומי ראשון ; דניאל לייזרוביץ’ שלו זה מירוץ בינלאומי ראשון ולבסוף, גב סלע, בן 16, שהוא אלוף ישראל לבני נוער.