קבוצת מעין: נציגי הנהלת DIMERCO ביקרו בישראל

במהלך הביקור נפגשו נציגי Dimerco והנהלת מעין עם לקוחות משותפים ולקוחות פוטנציאליים מתעשיית ההייטק הישראלית, ונקבעו יעדים אסטרטגיים לצורך המשך חיזוק הפעילות המשותפת


11:57 ,01.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך השבוע האחרון התקיים ביקור בן ארבעה ימים של נציגי הנהלת חברת השילוח Dimerco מחברות השילוח הגדולות ביותר באסיה, בקבוצת מעין אשר מייצגת את החברה בישראל. 

נציגי הנהלת דימרקו, אשר הגיעו ממטה הנהלת החברה בטייוואן, הגיעו לישראל במטרה ללמוד מקרוב על תעשיית המוליכים למחצה בישראל, התקשורת וטכנולוגיה עילית - ענפים בהם חברת דימרקו הינה ממובילות השילוח והלוגיסטיקה באסיה ובעולם. 

 

במהלך הביקור נפגשו נציגי Dimerco והנהלת מעין עם לקוחות משותפים ולקוחות פוטנציאליים מתעשיית ההייטק הישראלית. כמו כן התקיים ביקור וסיור מקצועי לנציגי דימרקו יחד עם נציגי הנהלת מעין במתחם ממן שבשדה התעופה בן-גוריון בכדי ללמוד ולהכיר לעומק את תהליכי היצוא והיבוא הייחודיים לישראל והתקיימו פגישות עם נציגי מספר חברות תעופה. 

 

כמו כן התקיימו במסגרת הביקור דיונים מקצועיים בין החברות ונקבעו יעדים אסטרטגיים לצורך המשך חיזוק הפעילות המשותפת, והמשך פיתוח השירותים ביבוא והיצוא מישראל לתחום הטכנולוגיה.  

 

מר דודי רוזברוך, מנכ״ל מעין אוברסיז, ציין כי ״ביקור זה הינו אבן דרך חשובה בשיתוף הפעולה עם חברת DIMERCO אשר זכתה בשנה השלישית ברציפות בתואר המכובד של Airfreight Forwarder of the Year על ידי השבועון Air Cargo Week ACW

 

מר רוזברוך הוסיף כי ״ללא ספק ביקור זה תרם רבות להבנה עמוקה של מבנה שוק השילוח בישראל תהליכי היבוא והיצוא וצרכי והלקוחות הישראליים. אין לנו ספק כי השותפות עם DIMERCO וקבוצת מעין ימשיכו להוות גורם שילוח מוביל בתחום המוליכים למחצה והטכנולוגיה העילית. מעין אוברסיז מיוצגת על ידי כמה רשתות אזוריות בקווי המזרח ובקווים אחרים, על פי ייחודיות השרות, כגון אוויר, ים NVOCC/LCL, FCL והאסטרטגיה הינה התמקדות מקצועית״. 

 

בתמונה מימין: סינדי יאנג, דודי רוזברוך, עדי בן דוד, עוזי פינטו, פיטר הסייה, ונדי שיין ורוני ציון.