אג'יליטי תספק שירותי לוגיסטיקה ושילוח לתערוכת DSEI

התערוכה הבינלאומית לציוד ביטחוני והגנתי המובילה בעולם מתקיימת אחת לשנתיים. חברת רות קרגו היא הנציגה בישראל של אג'יליטי


13:15 ,22.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אג'יליטי הבינלאומית זכתה במכרז של חברת Clarion להענקת שירותי שילוח ולוגיסטיקה בתערוכה הבינלאומית לציוד ביטחוני והגנתי (DSEI) שתערך ב-2015 וב-2017.

 

התערוכה, המתקיימת מידי שנתיים, היא אחת התערוכות המובילות בעולם בתחום ההגנה והביטחון. ב-2013 הציגו בתערוכה 1,489 מציגים מיותר מ-50 מדינות.

 

כקבלן יחיד, האחראי על שירותי הלוגיסטיקה בתערוכה, אג'יליטי תהיה אחראית על שינוע המייצגים אל התערוכה וממנה ועל ההיערכות הלוגיסטית באתר.

 

"DSEI  היא אחת התערוכות המורכבות בתחום ההגנה. אנו גאים שהצלחנו להשיג את החוזה עבור התערוכות הבאות", מסר דיוויד ריצ'רדס, מנהל מחלקת תערוכות ואירועים באג'יליטי בריטניה, "החוזה משקף את ההיסטוריה הארוכה של אג'יליטי בניהול אירועים ותערוכות בינלאומיים המתאפשרים אודות לרשת הסניפים העולמית שלנו".

 

פול מילס, מנהל תפעול בכיר בקלורין, החברה המארגנת את התערוכה: "ארגון, מקצועיות, חדשנות ולהט - ארבע מילים המתארות את עבודתה של אג'יליטי עם DSEI. זו הסיבה שבחרנו באג'יליטי להיות ספק השילוח והלוגיסטיקה הרשמי של תערוכת DSEI  ב-2015 וב-2017. אנו מצפים מאג'יליטי שתמשיך להעניק לנו שירות מצוין גם בארבע השנים הבאות".

 

יצוין כי רות קרגו הינה הנציגה הבלעדית של אג'יליטי בישראל. החברה פועלת בתחום השילוח הבינלאומי מעל ל-60 שנה תוך הענקת סל שירותים רחב ללקוחותיה, הכולל: שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, תובלה יבשתית, טיפול בתערוכות בעולם ומשלוחי DROP, שירותים לוגיסטיים מתקדמים, שירותי ביטוח ימי/אווירי ושירותי אשראי וזמינה לשרות הלקוח 24/7.