הצמרת העסקית התכנסה בכנס של eBay

בכנס נכחו למעלה מ-800 סוחרים, מוכרים ב-eBay, ספקי שירות שונים, מנהלי קרנות הון סיכון וסטארטאפיסטים וכן התקיימה תערוכה, בה הציגו מספר סטארטאפים פיתוחים העוסקים במסחר אלקטרוני


13:43 ,14.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית המסחר האלקטרוני eBay ישראל ערכה הבוקר (ג') את הכנס השנתי שלה, Live eBay, בהשתתפות צמרת העסקים הישראלית.

 

בכנס, שהתקיים באוניברסיטת תל אביב, נכחו למעלה מ-800 סוחרים, מוכרים ב-eBay, ספקי שירות שונים, מנהלי קרנות הון סיכון וסטארטאפיסטים.

 

בכניסה לכנס הוקמה תערוכה, ובה הציגו מספר סטארטאפים פיתוחים העוסקים במסחר אלקטרוני על גבי פלטופורמות eBay.

 

אמר מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל אלעד גולדנברג: eBay" רואה חשיבות גבוהה ובלתי נפרדת בלוגיסטיקה במסחר האלקטרוני. אנחנו פועלים עם שותפים מקומיים וגלובאליים רבים, על מנת לאפשר לסוחרים הישראליים פתרונות מתקדמים, כגון מחסנים קדמיים ומשלוחים חוצי עולם".

 

הכנס הרצו המנהל האזורי של PayPal בישראל ובאפריקה אפי דהן, על Mobile Commerce וחדשנות בעולם התשלומים באונליין; מנכ"ל eBay ישראל יובל מטלון על אסטרטגיית ההתרחבות של eBay  בעולם על המסכים בכף ידינו; הד"ר למשפטים ולכלכלה עדי אייל מאוניברסיטת בר אילן, על יישומי תורת המשחקים בזירת ה-eCommerce ; מנהל מיזמים אסטרטגיים וחדשנות ב-eBay העולמית גיא שחורי, על חדשנות ויזמות בעולם ה-eCommerce ; מנכל PayPal ישראל מתן פרנס, על התמודדות עם מסחר באינטרנט איך עושים את זה?.

 

יצוין ש-eBay פועלת בישראל באמצעות מרכז הפיתוח שלה בנתניה ובאמצעות מרכז החדשנות שלה בתל אביב. בנוסף מחזיקה הקבוצה בישראל בזרוע עסקית, הפועלת לקידום עסקים וצרכנים ישראליים בזירות המסחר העולמית של החברה.