חברת ICL: חברת הבת שואו טיים טיפלה בהובלת רכב מרצדס נדיר

המרצדס היוקרתית, מדגם מקלארן SLR, הגיעה לארץ למטרת תצוגה לטובת אירוע השקה של יבואנית מרצדס. 75 מכוניות בלבד יוצרו על ידי החברה ושווקו ברחבי העולם


00:00 ,06.07.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

המרצדס היוקרתית, מדגם מקלארן SLR, הגיעה לארץ למטרת תצוגה לטובת אירוע השקה של יבואנית מרצדס. 75 מכוניות בלבד יוצרו על ידי החברה ושווקו ברחבי העולם
 
חברת Show Time של ICL נבחרה לטפל בהובלת רכב מרצדס נדיר לאירוע השקה של חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל
 
חברת Show Time, חברת התערוכות והפרויקטים של ICL, נבחרה על ידי מרצדס העולמית, לטפל בהבאת רכב העל היקר ביותר שנחת בישראל, מרצדס מקלארן SLR בגרסת ה-Stirling Moss, הגירסה האחרונה שחתמה את קו ייצור ה-SLR. יש לציין כי 75 מכוניות בלבד יוצרו מגירסה זו ונמכרו בעולם. מחירה היה 750,000 יורו, ובישראל, 7.5 מיליון שקל לאחר מסים.
 
המכונית הנדירה, שהובאה לארץ במיוחד למטרות תצוגה לשלושה שבועות בלבד, הגיעה כ"אורחת המיוחדת" לרגל אירוע השקת מרצדס SLS בישראל, מכונית הספורט החדשה, שערכה יבואנית מרצדס.
 
הטיפול, שכלל הטסה לארץ מגרמניה וחזרה, חייב היערכות לוגיסטית מורכבת ומתואמת בין כל הגופים המעורבים בהם חברת התעופה אל על, מסוף ממן, גורמי המכס, הביטחון והתובלה.
 
דנה להט, המנהלת המסחרית של חברת Show time, סיפרה כי "שיתוף הפעולה המקצועי בין כל הגורמים, ומעורבות הסוכנות הגלובלית שלנו Dachser, תוך בקרה ופיקוח על כל התהליך, הביאו להצלחת פרויקט מורכב שכזה".
 
Show-Time היא חברת בת של ICL המטפלת בשינוע לוגיסטי של ציוד לתערוכות, בטיפול במשלוחי צד שלישי (Drop Shipments) ובפרויקטים לוגיסטיים מורכבים.