אנחנו על המפה

20 חברות טכנולוגיה נבחרו להציג ב-Roadshow שיתקיים השבוע בלונדון חדשנות בנושא הספורט העתידי


11:31 ,23.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

ביוזמה ובארגון של הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה הישראלי בלונדון ומכון היצוא הישראלי נבחרו 20 מבין כ-60 חברות הטכנולוגיה הישראליות שהתחרו להשתתף במשלחת ה-Roadshow הייחודית FUTURE SPORT 2015.

 

ב- 19 בינואר 2015 הגיעו שישה שופטים מומחים מעולם הספורט לשגרירות ישראל בלונדון על מנת להתרשם מעשרות החברות הישראליות שהוזמנו להתחרות על מקום במשלחת ספורט העתיד 2015. טכנולוגיות החברות נבחנו לפי מידת המקוריות שלהן והתאמתן לשוק הבריטי. פאנל השופטים בחר ב- 20 חברות חדשניות ומגוונות המציגות מגוון טכנולוגיות, ביניהן: ניתוח ביצועי שחקנים, שידור אלחוטי, מניעת פציעות, התקשרות לאוהדים, אינטראקטיביות, שיווק כרטיסים ועוד.

 

מטרת משלחת "ספורט העתיד 2015", המקודמת ומלווה על ידי הנספחות המסחרית בלונדון, היא לשלב את היכולות הטכנולוגיות של החדשנות הישראלית עם תעשיית הספורט הגדולה בבריטניה.

 

משלחת ספורט העתיד תשהה בבריטניה החל ממחר (ג') ותבקר במשרדים של גופי הספורט הגדולים בבריטניה - מועדוני כדורגל, אצטדיונים ורשתות שידור. החברות יציגו בפני השחקנים הראשיים בתעשייה כיצד הטכנולוגיה שלהן יכולה להועיל למוסדות הספורט הבריטיים.

 

ה- Roadshow בבריטניה יתחיל ביום חדשנות ספורט העתיד שיתקיים בלונדון ובו החברות יציגו בפני קהל ויקיימו שיחות אישיות עם שותפים פוטנציאליים.

 

הנספח המסחרי של מינהל סחר חוץ בלונדון נתן צרור: " פעילויות קודמות בסדרת אירועי "FUTURE ISRAEL" הובילו לשיתופי פעולה בין חברות ישראליות לבריטיות. היוזמה שנטלנו בתחום הספורט מהווה מודל ראשון מסוגו  לקידום יצוא ישראלי לענף זה בבריטניה, ואנו נרגשים לראות כיצד 'ספורט העתיד 2015' ייצור הזדמנויות עסקיות עבור החברות הישראליות".

 

מנהלת ענף ניו מדיה במכון היצוא לי אבירם – שושני: "חברות הייטק הישראליות, הידועות בחדשנותן, מפתחות טכנולוגיות מגוונות המשתלבות בכל תחומי החיים. ההיענות הגדולה לתחרות מעידה על סקטור רחב של פיתוחים טכנולוגיים שנותן מענה לעולם הספורט, אם לקהל האוהדים ואם לשחקנים ולגופים המשדרים ומארגנים את המשחקים".

 

ממינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה נמסר כי היקף הסחר עם בריטניה עמד ב-2014 על כ-5.7 מיליארד דולר, מתוכם יצוא בהיקף של כ-4 מיליארד דולר, עלייה של 2% בהשוואה ליצוא לבריטניה ב-2013, ושל 10% בהשוואה ליצוא לבריטניה ב-2012.