דואר ישראל צופה גידול במשקל וכמות החבילות לקראת החגים

לקראת חגי תשרי ובעקבות החזרה לבית הספר צפוי גידול של למעלה מ-10% בכמות החבילות וכ- 30% במשקל החבילות. על מנת להקל על הנוסעים לחו"ל במהלך ספטמבר חברת דואר ישראלתחזיר חזרה לחו"ל חבילות שלא יידרשו רק לאחר 21 יום


10:09 ,26.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

תקופת החזרה לבית הספר וחגי ישראל שיחולו בתחילת חודש ספטמבר השנה, האיצו בציבור להקדים ולהזמין חבילות מחו"ל. על פי תחזיות דואר ישראל לחודש אוגוסט, יחול גידול של מעל ל- 10% במספר החבילות  וצפי גידול של כ-30% במשקל החבילות הכולל מול התקופה המקבילה אשתקד. 

 

לשם השוואה באוגוסט 2018 הצרכן הישראלי צפוי להזמין 4.7 מיליון חבילות במשקל של 950 טון, מול 4.2 מיליון חבילות במשקל 700 טון באוגוסט אשתקד. 

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, ציין כי החברה נערכת לגידול בהזמנות לצד המיעוט בימי עבודה בחודש ספטמבר, לרבות עבודה במיון החבילות גם בימי שישי, בערבי חג ומוצאי שבת וחג; תגבור ההיסעים ליחידות; ויסות כח האדם ביחידות המיון השונות; הגברת הבקרה בשטח. 

 

גולדשטיין הוסיף:"מתחילת חודש יולי אנו רואים גידול בכמות החבילות שהוזמנו על ידי הצרכנים בארץ, מגמה שממשיכה גם לתוך אוגוסט. אנו מייחסים זאת לחגי תשרי שחלים השנה מוקדם, תקופה בה יותר אנשים קונים בגדים לחג, כלי בית ומתנות. בספטמבר מתחילה עונת מעבר ואנו רואים שהאתרים הבינלאומיים החלו להציע בגדים ארוכים. בנוסף הפריים דיי של אמזון ומבצעי אתרי הסחר המקוון וההזמנות סביב החזרה לבית הספר סייעו בגידול בהזמנות. על מנת להקל על הנוסעים לחו"ל במהלך ספטמבר הוחלט שלא להחזיר חזרה לחו"ל חבילות שלא יידרשו לאחר 14 יום, אלא רק לאחר 21 יום".