Agility זכתה במכרז לוגיסטי עבור צבא ארה"ב בכווית

ההסכם הוא לשנה עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות בהיקף של 127 מיליון דולר. החברה בוחנת הכנסת משקיעים זרים


00:00 ,14.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם הוא לשנה עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות בהיקף של 127 מיליון דולר. החברה בוחנת הכנסת משקיעים זרים
 
מפקדת צבא ארצות הברית בדרום מערב אסיה – כווית חתמה על הסכם עם חברת השילוח והלוגיסטיקה Agility להענקת שירותי אספקת מזון והסעדה לכוחות האמריקאיים הפועלים בכווית. ההסכם הוא לשנה עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות בהיקף של 127 מיליון דולר.
 
יו"ר החברה טארק סולטאן מסר כי על פי ההסכם תספק חברת  Agility באמצעות שרשרת האספקה והלוגיסטיקה שלה במפרץ, שירותי אספקת מזון והסעדה לחיילים וימאים אמריקאיים ב-11 מתקנים ברחבי נסיכות כווית.
 
חברת השילוח והלוגיסטיקה הכוויתית Agility מספקת שירותים דומים לחילות האוויר והים של ארה"ב בבסיסים בספרד ובמפרץ.
 
בתוך כך הודיע נשיא החברה כי בכוונתה למכור עד 30% ממניותיה למשקיעים זרים. העיתון הכוויתי "אלקבס" מדווח כי חברה אמריקאית מתעניינת ברכישת 15% מניות Agility, אולם סולטאן לא הגיב לידיעה. העיתון מדווח עוד כי בעלי המניות טרם אישרו את ההצעה להגדיל את ההון של החברה ב-25% וכי חלק ניכר מהם הביע התנגדותו להליך בכינוס האסיפה הכללית של בעלי המניות ודרשו לחלק דיבידנד גדול במזומן.
 
החברה הודיעה כי בכוונתה להגדיל את ההון ב-25% על מנת להרחיב את פעילותה ברחבי העולם ולהקטין את התבססותה על הפעילות מול הכוחות האמריקאיים בעיראק ובמפרץ. החברה מסרה כי בשנת 2007 גדלו הכנסותיה ב-26% לכדי 6.25 מיליארד דולר ואילו הרווח התפעולי הגיע ל-652,466 אלף דולר.
 
נזכיר כי חברת רות קרגו הינה הסוכנת בישראל של חברת Agility.