איחוד הנסיכויות: רכבת אווירית של פועלים הודים מפוטרים צפויה במרץ

זאת בעקבות החלטה של ממשלת איחוד הנסיכויות הערביות להקפיא 53% מהפרויקטים שתוכננו בתחום הנדל''ן בהיקף של 1.28 טריליון דולר


00:00 ,08.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת בעקבות החלטה של ממשלת איחוד הנסיכויות הערביות להקפיא 53% מהפרויקטים שתוכננו בתחום הנדל''ן בהיקף של 1.28 טריליון דולר
 
רכבת אווירית של עשרות אלפי עובדים זרים מהודו תצא מאיחוד הנסיכויות הערביות בחודש מרץ. על פי נתונים שנאספו בידי הקונסוליה ההודית בנסיכות דובאי, מספרם של העובדים הזרים מהודו האמורים לעזוב את המדינה בחודש הבא יגיע ל-20,000 איש וזאת לאחר שמספר חברות קבלניות בתחום הבנייה והתשתיות נאלצו להקפיא מספר רב של פרויקטים עקב המשבר הכלכלי.
 
העיתון Emirates Business היוצא לאור באיחוד הנסיכויות הערביות מדווח כי רוב רובם של הפועלים ההודים יצאו מהמדינה בחזרה למולדתם בעוד החברות הקבלניות השאירו חלק קטן מהם כעתודה לעבודה בנסיכויות המפרץ השכנות.
 
ההחלטה התקבלה לאחר שממשלת איחוד הנסיכויות הערביות החליטה להקפיא 53% מהפרויקטים שתוכננו בתחום הנדל''ן בהיקף של 1.28 טריליון דולר במסגרת המאמץ לשרוד את המשבר הכלכלי בתחום. במקביל, נרשמו באיחוד הנסיכויות הערביות ביטולים של אשרות עבודה לעובדים מהודו בהיקף של 13,000 איש.
 
באיחוד הנסיכויות מדווחים כי חברות התעופה ההודיות ובראשן Air-India כבר קבעו מועדים לרכבת אווירית של טיסות להחזיר את העובדים ההודים למולדתם.