דובאי: Barlow מדרום אפריקה השתלטה על חברת השילוח והלוגיסטיקה Swift

החברה הפועלת בנסיכות דובאי נרכשה תמורת 70 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הנוכחי ימשיך לכהן בתפקידו ואף ירחיב את פעילותה בסין


00:00 ,20.03.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הפועלת בנסיכות דובאי נרכשה תמורת 70 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הנוכחי ימשיך לכהן בתפקידו ואף ירחיב את פעילותה בסין
 
בעסקה שהיקפה 70 מיליון דולר, הודיעה חברת Barlow World Logisticsמדרום אפריקה על רכישת חברת השילוח והלוגיסטיקה Swift Freightהפועלת בנסיכות דובאי. החברה מדובאי פועלת ב-21 מדינות ומחזיקה 40 סניפים באפריקה, במזרח התיכון, סין, הודו ודרום אפריקה.
 
על פי הסכם הרכישה ימשיך המנהל והבעלים של Swift, עיסא בלוש, לנהל את החברה בשנים הקרובות וכן לא יתבצעו פיטורי עובדים. במקביל, הודיעה קבוצת השילוח והלוגיסטיקה Swift Global Logistics כי היא מתכננת להרחיב את פעילותה במזרח הרחוק. החברה זכתה לאחרונה במעמדWOFE Wholly Owned Foreign Enterprise משלטונות סין, המתיר לחברות זרות לפעול בסין מבלי להזדקק לשותף מקומי.
 
מנכ"ל החברה, עיסא בלוש, הודיע כי החברה גאה במעמד המסחרי שקיבלה בסניפה בסין וציין כי רק חברות בודדות בתחום השילוח והלוגיסטיקה זכו למעמד דומה בסין. החברה תפעל מעתה ואילך כגוף עצמאי לחלוטין בסין ותמשיך להעניק קשת רחבה של שירותים בתחום השילוח, הובלת מטענים באוויר ושירותים לצד שלישי בשוק המקומי.
 
החברה הודיעה בנוסף כי היא מתכננת לפתח מודל שירות SAM Sea Air Model אשר ישלב הובלה ימית ואווירית ממדינות כגון בייג'ינג, הונג קונג, שנחאי, שנזן, ייוו, גואנגזו ליעדים ברחבי אפריקה.
 
חברת Barlow הוקמה בשנת 1902 והיא נסחרת בבורסה של יוהנסבורג. החברה מעסיקה 1,800 עובדים ב-25 מדינות ומחזורה השנתי 6.5 מיליארד דולר.