קטאר: צפיפות בנמל דוחה

לשכת המסחר והתעשייה של נסיכות קטאר פנתה ליבואנים בנסיכות בקריאה לפנות ולשחרר מכליות משטחי האחסנה במטרה להקל על הצפיפות והעומס


00:00 ,21.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

לשכת המסחר והתעשייה של נסיכות קטאר פנתה ליבואנים בנסיכות בקריאה לפנות ולשחרר מכליות משטחי האחסנה במטרה להקל על הצפיפות והעומס
 
לשכת המסחר והתעשייה של נסיכות קטאר QCCI פנתה ליבואנים בנסיכות בקריאה לפנות ולשחרר מכליות משטחי האחסנה בנמל הבירה דוחה, וזאת במטרה להקל על הצפיפות והעומס בשטחי האחסנה בשטח הנמל.
 
בהודעת לשכת המסחר והתעשייה של קטאר, המייצגת את הסקטור הפרטי בנסיכות, נמסר כי בעקבות פגישה שערכו נציגיה עם נציגים בכירים מהנהלת נמל דוחה הובהר כי קיים מחסור בשטחי אחסנה בנמל, וכי העומס גורם לקשיים באחסנת מכולות חדשות, דבר המביא להשתת קנסות ודמי השהייה ואחסנה על היבואנים.
 
בתוך כך מסר מנהל המכס בנמל דוחה כי המכס בנמל יחל בקרוב ליישם נוהל "חלון מאוחד" לייעול בדיקות המכס והאצת הליכי השחרור בנמל. לדבריו, הנוהל החדש יאחד את פעילותם של גורמים שונים בהליכי השחרור דוגמת משרד הפנים, ההגנה האזרחית, המשרד לאיכות הסביבה ועוד. לצורך כך אוחדו רשתות המחשב והקשר של כל נציגויות הממשל הקטארי בנמל דוחה והוגדלה מצבת כוח האדם.
 
נמל דוחה הוא הנמל המסחרי המרכזי של נסיכות קטאר והוא כולל 12 מעגנים באורך כולל של 3,644 מטרים בעומק של עד 12 מטרים וכן שטח אחסנה המאפשר אחסנת 4,000 מכולות.