זטס: שיפור של 15% בתפוקת מרלו״ג רמי לוי הודות לליקוט קולי

המרלו״ג לוגיסטי החדש של רמי לוי במודיעין הטמיע מערכת ליקוט קולי חדשנית מבית זטס ומדווח לאחר התנסות של שישה חודשים על שיפור בתפוקה, הפחתת שגיאות וזמן הכשרה קצר לעובדים החדשים


12:04 ,20.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

רשת רמי לוי שיווק השיקמה הטמיעה במרכז הלוגיסטי החדש שלה במודיעין מערכת ליקוט קולי מבית זטס. המערכת מסייעת לרשת לייעל את תהליך האספקה. במרכז הלוגיסטי מלוקטות מספר רב של חבילות בכל שבוע על ידי מספר רב של מלקטי הזמנות שעובדים במקביל. כדי להגביר את יעילות ליקוט ההזמנות ולהפחית את הסיכון לשגיאות, ביצעה החברה פריסה של פתרון ליקוט קולי חדשני. התוצאות לאחר התנסות של כחצי שנה בעבודה עם המערכת : שיפור של 15% בתפוקה, הפחתת שגיאות, וזמן הכשרה קצר לעובדים החדשים.

 

רמי לוי שיווק השיקמה, הינה בין הראשונות שהחלה להשתמש במערכת החדשנית אשר הינה בעלת יתרונות תפעולים רבים: ביניהם תמיכה מלאה בזיהוי קולי ותמיכה במבטאים שונים, ביטול הצורך בהקלטה מראש, שילוב אופציונלי של מסך לתצוגה ותמיכה מלאה ב-TTS כך שניתן להקריא למלקט תיאור הפריט למשל. בנוסף, יכולת שילוב עם מערכת ה-WMS הקיימות ובאמצעות חומרה אמינה מבוססת אנדרואיד, וזמן תגובה קצר של התוכנה למשתמשים.

 

״יחד עם שיפור משך זמן ליקוט ההזמנות והפחתת הסיכון לשגיאות, רצינו להגביר את הגמישות שלנו ולקצר את זמן ההכשרה באמצעות מערכת ליקוט שאינה מצריכה הקלטות מראש״, ציין אלעד צמח, מנהל המרכז הלוגיסטי במודיעין של רשת רמי לוי. לדברי צמח, ״היתרון המרכזי הוא שהידיים של העובד פנויות, העיניים שלו פנויות ואז הוא מרוכז במשימה, בלי שום הפרעה.

 

לאחר כחצי שנה שבה עבדה המערכת באופן מבצעי במרלו״ג רמי לוי במודיעין טוען צמח כי המערכת מייעלת פי כמה וכמה את התהליכים, משפרת את הדיוק ותומכת בגיוס מלקטים חדשים בעלי מבטאים שונים בזריזות רבה לעומת המערכת הקודמת. ״עבורנו, חוויות המשתמשים וקלות השימוש היו הגורמים המכריעים בבחירת המערכת״.