אוז אנרגיה הפורטוגלית: שופרו הליכי המסירה בעזרת פתרון השטח של Zetes

פתרון ZetesAres אשר סופק לחברת חברת אוז אנרגיה מאפשר לנהל באופן ריכוזי צוותי שטח מקושרים במלואם, בעזרת נראוּת בזמן-אמת של נתונים חשובים


11:41 ,09.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת האנרגיה הפורטוגלית OZ Energia מבצעת הטמעה של פתרון ZetesAres להפצה ישירה לחנויות עבור אוטומציה של תהליכי ההפצה; שיפור היעילות, צמצום הטעויות ושדרוג שירות הלקוחות. הפתרון מאפשר לחברת אוז אנרגיה הפורטוגלית לנהל באופן ריכוזי צוותי שטח מקושרים במלואם, בעזרת נראוּת בזמן-אמת של נתונים חשובים.

במסגרת הייעוץ עבור אוז אנרגיה סיפקה חברת Zetes אפליקציה מבוססת-טאבלט לתמיכה בנהגים בביצוע משימותיהם כאשר אחד המאפיינים החשובים של טכנולוגיה זו, הוא התאימות לדרישות של תחנות השירות עבור תהליכי מסירה, כיוון ששימוש בטלפונים ניידים אסור בשטחן. טעינת המכשירים מתבצעת במהלך הלילה, טרם איסוף ואימות המכשירים על ידי הנהגים בכל בוקר, אשר מקבלים מהם מידע אודות העמסת מוצרים/מלאי באותו היום, תהליכי העבודה, רשימת הלקוחות והמשלוחים המתוכננים.

 

מחברת Zetes נמסר כי פתרון ZetesAres להפצה ישירה לחנויות מאפשר גישה בזמן אמת הן לחברת אוז אנרגיה והן לחברות התובלה, הנהגים והלקוחות למידע אודות תהליכי המסירה, ומספק כך קישוריות ונראוּת משופרות, תוך צמצום הסיכון לטעויות אנוש שהתרחשו בעבר בגלל התהליכים הקודמים מבוססי-הניירת. בנוסף, מבוצע בשטח איסוף של נתונים עסקיים חשובים, המשפרים את איכות התפעול והופכים את תהליכי המסירה למדויקים ויעילים יותר. הלקוחות יכולים להיות מעודכנים ללא תלות בנהגים; ועבור משלוחים שאינם נקלטים מיד על ידי הלקוחות, ניתן לספק את מיקום המשלוח כהוכחת מסירה. הפתרון של החברה ZetesAres פועל על גבי פלטפורמת הניידות MCL™×  מבוססת-הענן.

 

פאולו ג׳וסטי, מנהל תובלה בחברת אוז אנגריה, מציין כי ״העבודה עם Zetes אפשרה לנו לשפר את תהליכי המסירה שלנו, ולהפוך אותם ליעילים ופחות מועדים לטעויות. יש לנו בעלי עניין רבים בעלי דרישות- מצוות המטה, חברת התובלה, נהגי המשאיות ועד ללקוחות -אך אנחנו שמחים לדווח שקיבלנו משוב חיובי מכולם״.

 

חברת OZ Energia מספקת מגוון רחב של מוצרי ושירותי אנרגיה בפורטוגל, הכוללים משלוחי גז בצובַר, בבקבוקי גז ושל דלקים לתעשיית הרכב. עבור כל מוצר נדרש סוג משאית שונה, וביצוע משלוחים באמצעות שתי חברות תובלה שונות. טרם הטמעת הפתרון של Zetes נדרשו תהליכים עתירי כוח אדם עבור ביצוע מעקב ומימוש של תהליכי המסירה בקרב שתי חברות התובלה. התברר כי המערכת גוזלת זמן רב ומספקת נראוּת מועטה של מידע אודות פעילות וביצועים של נהג שטרם סיים את משמרתו.