אורי שוחט מונה למנכ״ל אוברסיז קומרס

שוחט יחליף את מוטי גליק בתפקיד וייכנס לתפקידו בינואר 2021. אוברסיז קומרס מדווחת על רווח נקי של 20.5 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה – יותר מכפול לעומת התקופה המקבילה אשתקד


11:00 ,18.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אורי שוחט מונה למנכ״ל אוברסיז קומרס. שוחט, שהודיע בתחילת השבוע על עזיבתו את תפקיד מנכ״ל סוויספורט ישראל, יחליף בתפקיד את מוטי גליק. שוחט ייכנס לתפקידו החדש כמנכ״ל אוברסיז קומרס בתחילת ינואר 2021.

 

אורי שוחט, שיסיים בסוף דצמבר 2020 את תפקידו כמנכ״ל סוויספורט ישראל, החל את תפקידו בסוויספורט כסמנכ״ל השירות והתפעול בשנת 2008 במטרה להקים מערך תפעול המושתת על תפיסת שירות ייחודית וראיית לקוח במרכז. בתפקידיו הקודמים שימש שוחט כיועץ למספר חברות במשק בתחום השירות והלוגיסטיקה בהם תאגיד דן, תדיראן תקשורת, ממן ועוד. אורי שוחט הינו בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA), ותואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול. 

 

 

אוברסיז קומרס: הכפלה של שורת הרווח הנקי 

 

אוברסיז קומרס פרסמה אתמול את הדוחות הכספיים של החברה. מהדוחות עולה כי החברה מסכמת את התקופה האחרונה בגידול ברווחים ושיפור באיתנות הפיננסית. החברה מדווחת כי ההכנסות בתקופה של תשעה ושלושה חודשים שהסתיימה הסתכמו ב-239.1 מיליון שקל ובכ-77.7 מיליון שקל, בהתאמה, והושפעו לחיוב מהגידול בהיקפי הפעילות בגאנה.

 

עוד מדווחת החברה על עלייה ברווחיות בכל מגזרי הפעילות של החברה וכי שיעור הרווח הגולמי עלה בכ-24.8% בתשעת החודשים הראשונים של השנה ובכ-23.2% ברבעון השלישי, וזאת הודות לצעדי התייעלות בהם נקטה הנהלת החברה ומהקלות בעקבות משבר הקורונה.

 

הרווח הנקי עבור תשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ-20.5 מיליון שקל ובכ-8.1 מיליון שקל ברבעון השלישי – זאת בהשוואה לכ-9.2 מיליון שקל ולכ-1.8 מיליון שקל בתקופות המקבילות אשתקד, בהתאמה.