יצא לדרך המחזור הראשון של התוכנית לעתודה ניהולית ב-UTi

הלימודים יחשפו את העובדים לתאוריות ולמודלים של ניהול, הבנה מתקדמת בנושאי ניהול בסביבות דינאמיות וידע בתחום הפיננסים והשיווק


10:43 ,05.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שלישי השבוע יצאה לדרך בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה התוכנית לעתודה ניהולית הראשונה של חברת הלוגיסטיקה UTi.

 

מדובר בפרויקט הדגל בתחום הפיתוח של המשאב האנושי בחברה. בתוכנית לוקחים חלק 20 עובדים מכל מחלקות החברה, שיפקדו במשך שנה את הקמפוס. המנהלת האקדמאית של התוכנית היא ד"ר רינת שאנן– סצ'י.

 

מנכ"לית UTi ישראל סיגל מנהיים-קצוביץ' בירכה את המשתתפים וציינה, בין השאר: "בחברה גלובלית ודינאמית כמו שלנו, המעודדת קידום מתוך המערכת, חשוב להקים ולהכשיר עתודה ניהולית, עובדים שהינם פוטנציאל לקידום לתפקידי ניהול. השקענו מחשבה ומשאבים רבים על מנת לייצר מסלול לימודי מעשיר, מקצועי ובעיקר מסלול שיעניק למשתתפים כלים אקדמאיים בתחום הניהול. הנהלת החברה רואה בכם את פוטנציאל דור העתיד של המנהלים בחברה ומצפה שתשקיעו בלימודים במקביל להשקעה בעבודה ותשכילו מהחומר הנלמד" .

 

סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה איריס הראל ציינה כי מטרת התוכנית היא לחשוף את העתודה הניהולית של החברה לתאוריות ולמודלים בתחומי הניהול, להקנות ארגז כלים יישומי בתחום הניהול, הבנה מתקדמת בנושאי ניהול בסביבות דינאמיות, וכן הקניה של ידע בתחום הפיננסים והשיווק למשתתפים. כל אחד מהנושאים שיוצגו וינותחו, אמרה, יקושר ויותאם לאתגרים ולצרכים הייחודיים של UTi ולפעילות עסקית בעולם גלובלי.

 

לעומדים בהצלחה בתנאי ההכשרה תוענק תעודה מטעם בית הספר למנהלים ולפיננסים תפנית, במסגרת לימודי החוץ של אוניברסיטה הפתוחה.