מילניום חוגגת 20 שנה

קבוצת הלוגיסטיקה שילבה את שמחת פורים באירוע לרגל 20 שנות פעילות באירוע רב משתתפים שמשך אליו את בכירי הלוגיסטיקה והספנות בארץ. פיני סבח: דברים טובים מגיעים תוך קשיים. יגעת ומצאת - תאמין״


15:52 ,24.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת הלוגיסטיקה מילניום בבעלות פיני ושמעון סבח, חגגה ביום חמישי האחרון 20 שנה להיווסדה בנשף פורים רב-משתתפים ומוצלח במיוחד בחצר המלכה. לאירוע הגיעו נציגים רבים ובולטים ממגזר הלוגיסטיקה והספנות הישראלית.

 

נשף הפורים כלל תחרות תחפושות, משתה כיד המלך והופעה של הזמר ליאור נרקיס.

 

פיני סבח, אשר נשא דברים במהלך האירוע, ציין כי מהותו של חג פורים הינו שמחה וקירוב הלבבות וסמל לניצחון של העם היהודי על המן הרשע.

 

האחדות היא אחת מאבני הדרך של חג פורים, ציין סבח, והוסיף כי אחדות זאת הביאה את משפחת מילניום לחגוג היום 20 שנות פעילות.

 

סבח חלק כמה מאבני הדרך הבולטות של הקבוצה בהן הקמתה ב-16 באפריל 1999 ביחד עם אחיו שמעון כאשר השניים החליטו לצאת לדרך חדשה. ״רכשנו 12 משאיות ישנות ויצאנו לדרך. אט אט היתה לנו מטרה ברורה – יצירת סינרגיה בין גופי הפעילות השונים״.

 

הקבוצה רכשה מגרש באשדוד במטרה להקים בונדד ולהציע סל שירותים ללקוחות. בנוסף, החלה החברה בהכשרת שטח של 135 דונם בדשנים בקריית אתא כאשר המטרה היא להקים מרכז לוגיסטי ייעודי בארץ אשר יספק מענה למספר שירותים תחת קורת גג אחת

פיני סבח, מנכ״ל ובעלים של קבוצת מילניום 

 

בשנת 200 רכשנו מוסך קטן לתיקון משאיות, זיהינו צורך להובלה ברכבת, למרות שספק אחד שלט בפעילות החלטנו להצטרף וליצור תחרות המאפשרת תחרות הוגנת וזכות בחירה ללקוחות.  

 

סבח ציין כי ״הערב התכנסנו יחד משפחות חברים עובדים וגם לקוחות החברה אשר האמינו בנו ונתנו את תמיכתם. הערב מהול בשמחת פורים ולכן אומר בקיצור בסוף הגענו להיות ספקים של הרכבת - כי דברים טובים מגיעים תוך קשיים מרובים. יגעת ומצאת – תאמין״.

 

סבח הוסיף כי בשנת 2006 חנכנו את משכננו הנוכחי באשדוד  - מוסך גדול המעניק את כל סוגי השירותים תחת קורת גג אחת. מיותר לציין שלאורך השנים חידשנו ושדרגנו את צי המשאיות של משפחת מילניום. עוד באותה שנה זיהינו מחסור בקרונות רכבת שייתנו שירות לרכבות, ולאחר משא ומתן רכשנו 77 קרונות להובלת מכולות וכך גרמנו להיצע גדול יותר להובלת סחורות ברכבת ישראל. באוגוסט 2007 הקמנו מסוף מטענים צפוני בפאתי חיפה.

 

סבח הוסיף כי המוטו של קבוצת מילניום הוא תמיד להמשיך ולהתקדם ולהציב מטרות חדשות, להיצמד אליהן ולהגשים אותן, וכל זאת תחת שמירה על ערכים של מקצועיות ונאמנות.  

 

סבח סיפר מעט על תכניות החברה לעתיד: ״הקבוצה רכשה מגרש באשדוד במטרה להקים בונדד ולהציע סל שירותים ללקוחות. בנוסף, החלה החברה בהכשרת שטח של 135 דונם בדשנים בקריית אתא כאשר המטרה היא להקים מרכז לוגיסטי ייעודי בארץ אשר יספק מענה למספר שירותים תחת קורת גג אחת״.

 

קבוצת מילניום מונה 8 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, צי רכבים רחב ומגוון, חוזה ארוך טווח עם רכבת ישראל להובלת מכולות, מסופי מטען באשדוד ובחיפה, למעלה מ-400 עובדים ומאות לקוחות. לקבוצה ניסיון רב והיא מתמחה בשירותי הובלה והפצה, אחסון ופריקת מכולות ומספקת שירותי לוגיסטיקה נלווים.