עלייה חדה ברוחיות של קבוצת Panalpina ברבעון השני

ענקית הלוגיסטיקה השוויצרית Panalpina מדווחת על גידול של 44 אחוזים ברווח הנקי לרבעון השני של 2013 שהסתכם לסך של 25.83 מליוני דולרים. זאת בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד


00:00 ,29.07.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

"תוצאות הרבעון השני מצביעות על התאוששות קלה בענף", הגיב מנכ"ל הקבוצה פיטר אולבר. "הצלחנו להגדיל את נתח השוק בכל השירותים שאנו מספקים. בשילוח הימי ובשרותי הלוגיסטיקה רשמנו גידול דו ספרתי בכל הקשור ברווח הנקי וצמחנו גם בשרותי השילוח האווירי".

ברבעון השני רשמה הקבוצה שיא בשילוח ימי. Panalpina מדווחת על גידול של 5% בכמות ה- TEU ששינעה בהשוואה לשנה הקודמת ורשמה גידול של 14% בשינוע לשוק האירופי, גידול של 2% בשוק האמריקאי ובקו הסחר אסיה פאסיפיק רשמה הקבוצה גידול של 3%.

הקבוצה גם מדווחת על גידול מרשים של 19% ברווחיות משרותי הלוגיסטיקה. בנוסף, בהודעת החברה נמסר כי ברבעון השני רשמה הקבוצה לראשונה מזה תשעה רבעונים גידול גם בשילוח האווירי ב- 3%.

"אנו לא חוזים שינויים משמעותיים בכלכלה העולמית", הוסיף מנכ"ל הקבוצה. "יחד עם זאת, אנו צופים שיפור מתמשך בפעילות השילוח האווירי. פעילויות השילוח הימי ושרותי הלוגיסטיקה שאנו מספקים עלו על המסלול הנכון והרווחיות של הקבוצה בתהליך מתמשך של התאוששות".