פיתוח התשתיות לאן?

פאנל בכירים ממגזרי הספנות, האוויר, ההובלה היבשתית וההסתדרות יעמוד במרכז כנס "PORT2PORT 2014" ויעסוק במהפיכת התשתיות העוברת על ישראל. לאן פנינו מועדות? את הפאנל ינחה העיתונאי גדי סוקניק


13:27 ,15.06.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

בשנים האחרונות עדים אזרחי ישראל לתנופה אדירה בכל הקשור בפיתוח תשתיות; כבישים ומחלפים חדשים, הנמצאים בתכנון, בעבודה, או שכבר נחנכו, תוכניות מהפכניות לשדרוג ולפיתוח הרכבת , שיפור התשתיות הנמליות ומכרזים להקמת נמלים חדשים, שיתחרו בקיימים, יישום מדיניות השמיים הפתוחים, וידו של שר התחבורה עוד נטויה.

 

אין חולק בקרב מומחי התשתיות, שצעדים אלו יחזקו משמעותית את החוליות לאורך השרשרת הלוגיסטית. אין גם ספק שבמידה ותוכניות הממשלה ייצלחו, הדבר יביא להוזלת יוזל יוקר המחייה בישראל. אולם, האם צעדים אלו יחזקו את השרשרת הלוגיסטית לכל אורכה? האם ציבור היבואנים והיצואנים יזכה ליהנות מתנועת סחורות מהירה יותר באוויר, בים וביבשה? האם באמת חסרה תחרות? ומה חלקה של הרגולציה?

 

על שאלות אלו ואחרות ינסו להשיב מיטב המומחים ונציגי התשתיות במדינת ישראל, במסגרת מושב ייחודי, שייערך תחת הכותרת "התשתיות בישראל. לאן פנינו מועדות?". המושב יתקיים במסגרת ועידת PORT2PORT לשנת 2014 בהנחיית העיתונאי הבכיר גדי סוקניק. הארוע נערך במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ.

 

חברי הפאנל הם: יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי; מנכ"ל בפועל של חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל; נשיא לשכת הספנות ד"ר יורם זבה; מנכ"ל ק.א.ל קווי אוויר למטען אייל זגגי; מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן; מנכ"ל קבוצת ממן עפר לינצ'בסקי; ומנכ"ל קבוצת פרידנזון רמי פרידנזון.

 

הפאנל כמובן גם יעסוק בנושאים הבוערים שעל סדר היום, לרבות הנמלים וההיערכות שלהם לתחרות, כניסת מפעילים חדשים, התשתית היבשתית והמסילתית וההשפעה על התחרות, התשתיות האוויריות והמסופים, ותינתן האפשרות לשאלות מהקהל. ההרשמה לכנס בעיצומה. 

 

לצפיה בסדר היום ולהרשמה - לחצ/י כאן