פתרון דיגיטלי ישראלי ישמש את חברת DB Schenker

בעזרת פתרון האינטגרציה של מג'יק תוכל DB Schenker להקים עבור לקוחותיה מערכי מסחר אלקטרוני, הכוללים שירותי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, בארבעה שבועות בלבד


10:42 ,26.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הלוגיסטיקה הגרמנית DB Schenker הטמיעה פתרון אינטגרציה של חברת מג'יק הישראלית. פתרון האינטגרציה המדובר ישמש כבסיס לפתרון הלוגיסטיקה והמכירות המשולב של החברה. הפתרון מספק תמיכה דיגיטלית בכל שלבי התפעול של תהליך המסחר האלקטרוני, כולל הפצה, ניהול הזמנות ותשלום, הנה"ח, משלוח סחורה, ניהול החזרות, שירות לקוחות ותיקונים עבור ארגונים קטנים ובינוניים.

 

נציין כי לאחר סקר שוק מקיף שערכה חברת DB Schenker על פתרונות אינטגרציה, נבחר הפתרון של חברת מג'יק הישראלית. רנה גוצ'י, ראש מחלקת שילוח מקוון, DB Schenker: "זמן מהיר של הגעה לשוק הוא מבחינתנו יתרון מהותי, ועם מג'יק אנחנו יכולים לספק אותו".

 

מחברת מג'יק נמסר כי פתרון האינטגרציה Magic xpi מחבר בין מערכות החנות האלקטרונית, ה-ERP, המחסן, שינוע המטענים וניהול ההחזרות, באמצעות טכנולוגיית SOAP ומספר מסדי נתונים. בעזרת הפתרון של מג'יק, חברת DB Schenker תוכל מעתה לספק את השירות עבור לקוחותיה ולהקים עבורם מערכי מסחר אלקטרוני, הכוללים שירותי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, ב-4 שבועות בלבד, ובכך לספק להם יתרון עסקי תחרותי. משך זמן משימות האדמיניסטרציה צומצם אף הוא באופן משמעותי, תוך הוספת יכולות מעקב אחר תהליכי קבלת החלטות קנייה, ותכונות שיווק ומכירות שיגבירו את פעילות הגולשים בזמן שהותם בחנות המקוונת.

 

אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל: "אנו שמחים על תפקידנו החשוב במימוש מטרתה של DB Schenker להטמעת פתרון מסחר מקוון, בפרק זמן קצר. הצלחנו גם הפעם להוכיח כי הגישה הוויזואלית ונטולת הקוד של Magic xpi, בשילוב קישוריות קלה וידידותית הופכות את תהליך האינטגרציה למהיר ומשתלם כלכלית".