DHL תהפוך לשותף הלוגיסטי היחיד של חברת ההזמנות בדואר HSE24

כדי לעמוד בדרישות מרחיבה חברת השילוח הבינלאומי את המרכז הלוגיסטי שלה בעיר גרוון בגרמניה, עד כדי 40 אלף מ"ר. לאחר ההרחבה יוכל המרכז לטפל ביותר מ-84 אלף הזמנות ביום


00:00 ,04.03.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הזמנות הדואר HSE24 (Home Shopping Europe) שבסיסה במינכן בחרה להמשיך את שיתוף הפעולה הלוגיסטי שלה עם ענקית השילוח הבינלאומי DHL.

בהתאם להסכם, תהפוך DHL לשותף הלוגיסטי היחיד של HSE24 באמצע שנת 2013, כשבנוסף היא תספק מחסנים למוצרים אותם משווקת החברה, שירות שעד כה הוצא למיקור חוץ.

בחודש אוקטובר 2013 תרחיב DHL את המרכז הלוגיסטי שלה בעיר גרוון שבגרמניה, שיהפוך למרכז ממנו תטופל כל שרשרת האספקה של HSE24. בכוונת DHL להכפיל את השטח העומד ברשותה כיום (23 אלף מטר מ"ר), שכיום מסוגל לטפל ב-16 אלף משטחים. לאחר סיום העבודות, יוכל המרכז לטפל ב-84 אלף הזמנות ביום, כולל שטח אחסון של יותר מ-250 אלף חלקי לבוש על קולבים.

אמרה חברת הנהלת חטיבת החבילות של DHL בגרמניה Katja Herbst: "אנו מעריכים את הביטחון שיש ל-HSE24 בנו. הצירוף של הרחבת המרכז הלוגיסטי בגרוון והגישה הישירה למרכז החבילות המודרני שם אותנו במצב בו אנו יכולים להציע פתרונות משולבים, שמתאימים לדרישות ממוקדות של עסקי ההזמנות בטלפון, כמו גם לאסטרטגיית הפיתוח של HSE24".