גלובוס זכתה במכרז לאספקת שירותי הלוגיסטיקה עבור התעשייה האווירית

גלובוס תספק שירותי לוגיסטיקה במיקור חוץ לכ-24 מפעלים של התעשייה האווירית הפרושים ברחבי הארץ. שוקי אלדר, סמנכ״ל רכש ולוגיסטיקה בתע״א: המהלך יאפשר שדרוג כלל התהליכים הפנים-ארגוניים, חיסכון כספי וישחרר שטחי אחסון לטובת שטחי ייצור


10:54 ,29.10.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

התעשייה האווירית לישראל הכריזה לאחרונה על חברת "גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים בע"מ" כזוכה במכרז לאספקת שירותי הלוגיסטיקה לכ-24 מפעלי החברה הפרושים ברחבי ישראל. החל משנת 2014 גלובוס הינה חלק מקבוצת ממן, הנמנית על הקבוצות המובילות בישראל במתן שירותי לוגיסטיקה בסטנדרטים בינלאומיים.

 

בשנה החולפת הגיע צבר ההזמנות של התעשייה האווירית להיקף שיא של כ-11.1 מיליארד דולר, מה שמחייב את החברה ליישום מהיר של פתרונות מערכתיים מתקדמים בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. המהפכה הלוגיסטית שיוצאת לדרך בימים אלה, נועדה לייצר חסכון משמעותי בשטחי אחסנה, לייעל את מערך התפעול ולצמצם את לוחות הזמנים בשרשרת האספקה מרגע קבלת הפריטים למרלו"ג (מרכז לוגיסטי) ועד לאספקתם לקווי היצור. שירות זה יינתן כאמור על ידי גלובוס, ויופעל על פי הצורך לאורך כל שעות היממה ובאופן רציף לאורך השנה כולה.

 

שוקי אלדר, סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה של התעשייה האווירית אמר היום כי "היציאה למרלו"ג חיצוני תאפשר לתעשייה האווירית לבצע שדרוג של כלל התהליכים הפנים ארגוניים הקשורים לתהליך הלוגיסטי ושרשרת האספקה. המהלך כולו צפוי להביא לחיסכון כספי בלתי מבוטל ולשחרור שטחי אחסון לטובת שטחי ייצור, דבר שיסייע למהלכים השיווקיים והארגוניים האינטנסיביים המתנהלים כיום בתעשייה האווירית במסגרת הפעילות העסקית המואצת. אנו רואים בגלובוס שותף עסקי לפעילות הענפה המבוצעת במפעלי התעשייה האווירית ומאמינים כי שותפות זו תוביל להתייעלות משמעותית שתאפשר הגדלת רצף העבודה בפסי הייצור, שיפור ניהול המלאי ושיפור השירות״.

 

מהנהלת חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בע"מ נמסר כי "אנו מודים לקברניטי התעשייה האווירית על הבעת האמון ושמחים על ההזדמנות לתרום מניסיונה ומיכולותיה של גלובוס לעמידה באתגרים הלוגיסטיים המורכבים של התעשייה האווירית בשנים הקרובות".

 

המתמודדים במכרז נדרשו לעמידה בסטנדרט הלוגיסטי הבינלאומי (Logistic 4.0), הכולל רמת שירות גבוהה ביותר, יעילות ומקצועיות מרביים, תפוקות גבוהות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת. המרכז הלוגיסטי החדש צפוי לטפל במאות אלפי פריטים ויהיה מסוגל לתת מענה למגוון רחב של דרישות אחסון ושינוע מסוגים שונים.

 

גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים בע"מ הוקמה בשנת 1986 ומאז מספקת מנעד רחב של שירותים לוגיסטיים מתקדמים הכוללים: אחסנה, תכנון וייצור אריזות, שינוע, שילוח וניהול פרויקטים לוגיסטיים מורכבים. בין לקוחותיה של גלובוס ניתן למצוא גופים ממשלתיים ועסקיים מכל תחומי התעשייה, האומנות והתערוכות, לצד לקוחות פרטיים המבצעים רילוקיישן. החל משנת 2014 החברה היא חלק מקבוצת ממן, הנמנית על הקבוצות המובילות בישראל במתן שירותי לוגיסטיקה בסטנדרטים בינלאומיים.