ח"כ פולקמן ביקר בלוגיסטיקר ושמע על מחסור בעובדים

זאת בייחוד לאור ההתרחבות וההתפתחות שעובר ענף הלוגיסטיקה בישראל. משה יחזקאל: ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה הציע לו פתרון כולל הכשרה והשמה


12:39 ,23.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום ראשון האחרון ביקר ח"כ רועי פולקמן ("כולנו") במרכז הלוגיסטי של חברת "לוגיסטיקר" בפארק העסקים לוד.

 

במהלך הפגישה שמע ח"כ פולקמן על הבעיה הקשה המאפיינת את ענף הלוגיסטיקה, והיא המחסור בעובדים מקצועיים, וזאת בייחוד לאור ההתרחבות וההתפתחות שעובר הענף, והקמה של מספר מרכזים לוגיסטיים חדישים בהשקעה של מאות מיליוני שקלים אשר סובלים ממחסור בעובדים. אבי ישראל, מנכ"ל לוגיסטיקר, וחברי הנהלת החברה המחישו בדוגמאות את הבעיות שלהם בכוח אדם ושל הענף כולו.

 

משה יחזקאל, יו"ר ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה, אמר כי הארגון פועל נמרצות לטובת מציאת פתרון למצוקת העובדים במרכזי הלוגיסטיקה. "ערכנו פגישה עם ח"כ פולקמן בלשכתו בכנסת והדגשנו בפניו שמדובר בבעיה לאומית כלכלית שפוגעת במשק ומונעת התפתחות של חברות.

 

"ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה הציע לו פתרון כולל הכשרה והשמה במסגרתו הארגון יבצע הכשרות במרכזי הלוגיסטיקה, יסמיך את העובדים בהסמכה מקצועית וילווה אותם בקליטתם כעובדים. אפשר לקלוט למרכזים הלוגיסטיים חיילים משוחררים, נשים, עובדים מהמגזר הדתי ובני מיעוטים".

 

יחזקאל ציין כי הפגישה עם ח"כ פולקמן הסתיימה באופטימיות ובתקווה שחבר הכנסת הצעיר והנמרץ יצליח למצוא פתרון ואף לחוקק חוק בנושא כבעיה לאומית, כפי שהצליח לעשות בנושאים רבים אחרים.